Život i umjetnost
Muška kozmetika - tržište koje doživljava bum
11.4.2017 07:10 | Indikator.ba
Ranije oružje muškarca bilo je oštro, šiljasto i opasno. Danas oružje muškarca su njegovi proizvodi protiv starenja.

Ovo je bio naslov muškog magazina GQ iz 2009. godine. U isto vrijeme muškarci su znali da će muška kozmetika postati novi trend, globalni bum. Nešto čiji je potencijal rasta teško zamisliti.

Danas, osam godina kasnije, brada se čuva podatnim uljem, kosa se njeguje balzamom, a maska za oči se koristi za smanjenje podočnjaka i bora. Kozmetika bez muškaraca? Za proizvođače danas je to nezamislivo.

Sektor je vrlo unosan. Istraživači Euro Monitora i Bloomberg Intelligence procijenili su da je obim prodaje širom svijeta veći od 47 milijardi američkih dolara. S prosječnim rastom od 3,3 posto, muški segment raste brže od ukupnog kozmetičkog tržišta.

Industrijski div Procter & Gamble ostvaruje sa Gilletteom 40 posto zarade. Konkurenti također žele dio tog kolača. Grupa Unilever kupila je američku startup tvrtku koja prodaje britvice za brijanje Dollar Shave Club. Ovim se Unilever ubacuje u tržište kojim dominiraju Procter & Gamble i Edgewell (Wilkinson). Beiersdorf (sa proizvodima Nivea i Eucerin) takođe želi djelovati u muškoj kozmetici u budućnosti. Posebna pažnja za sve proizvođače je na podrezivanju brade.
Facebook Twitter Print