Kompanije i tržišta
MasterCard ukida obavezu potpisa prilikom kupovine
13.11.2017 07:37 | Indikator.ba
Počevši od aprila 2018. godine, korisnici MasterCarda neće više biti obavezni da potpišu svoje ime kada kupuju nešto koristeći svoje debitne ili kreditne kartice.

Promjena dolazi pošto je kompanija odlučila da eliminiše potpise tokom vremena. Kompanija kaže da samo 20% transakcija u Sjevernoj Americi i dalje zahtijeva potpis na blagajni.

Udaljavajući se od potpisa, MasterCard preduzima još jedan korak u svojoj "digitalnoj evoluciji plaćanja i sigurnosti plaćanja", a istovremeno obezbjeđuje i pogodnost za kupce.
"Na prvi pogled to bi moglo zvučati kao radikalna proklamacija, posebno za ljude koji su decenijama imali kreditne i debitne kartice", izjavila je Linda Kirkpatrick, izvršna potpredsjednica za razvoj tržišta MasterCarda. "Međutim, promjena odgovara svim našim očekivanjima za brzo i praktično shoping iskustvo."

Prema istraživanjima MasterCarda, većina ljudi vjeruje da će plaćanje biti olakšano a čekanja se smanjiti ako se ne mora stavljati potpis prilikom kupovine.

Za početnike, kupci uglavnom samo upišu svoje ime u polje "potpisati ovdje" na blagajni. Ukoliko ne bi bilo potpisa bilo bi mnogo zabranjenih transakcija.
"Pored onoga što vidite i doživite prilikom plaćanja, postoji tehnologija iza kulisa koja radi svake sekunde i svakog dana kako bi se zaštitila svaka transakcija", pojašnjava Kirkpatrick.

MasterCard napominje da njegova mreža i sistem plaćanja već uključuju druge metode za dokazivanje nečijeg identiteta, uključujući upotrebu čipova, tokenizaciju i personalizovane identifikacione brojeve.

Promjena kursa kompanije MasterCard već je dobila podršku trgovaca.

Udruženje lidera maloprodajnih kompanija - koje broji veliki broj maloprodavaca, kao što su Apple, Best Buy, Gap, Target, Walmart i drugi - nazvao je okončanje potpisa MasterCard-a "dobrim prvim korakom".
Promjena se odnosi na dugo argumentiranu poziciju trgovaca da su zahtjevi za potpisivanje skupi, i postali manje relevantan način za osiguranje transakcija
"RILA podržava ovu promjenu politike i podstiče druge platne mreže da prate Mastercardovo liderstvo", rekao je Austen Dženson, predsjednik vladinih poslova za RILA, u saopštenju.

"Idući naprijed, industrija plaćanja treba da se fokusira na pronalaženje rješenja za sve više prevara u prodavnicama i online, gdje su trenutne mjere neadekvatne za zaštitu potrošača i trgovaca".
Facebook Twitter Print