Život i umjetnost
Poslovnice osiguranja u kojima se klijenti osjećaju kao kod kuće
3.12.2017 11:14 | Indikator.ba
Brigada, sestrinska firma agencije Bruketa/Žinić, kreirala je za hrvatsko Croatia osiguranje poslovnicu koja izgleda kao dnevna soba.
Koncept novih poslovnica temelji se na ideji kuće sigurnosti i poštovanja čija je namjena jačanje poveznice s lokalnom zajednicom, a ne isključivo kao mjesto transakcije.
Ovaj kocenpt potpuno je nov u Hrvatskoj i vjerovatno u svijetu.
Kako objašnajvaju iz Bruketa/Žinić agencije rezultat je to dugotrajnog i složenog procesa koji se nastavlja na cjelokupni rebranding Croatia osiguranja, čime ovi osiguravatelj želi potvrditi svoju lidersku poziciju na lokalnom tržištu.

Na pitanje zašto se u poslovnicama klijenti trebaju osjećati kao kod kuće, kada je poznato da se prodaja osiguranja uglavnom obavlja na terenu, najčešće na način da prodajni predstavnik dolazi u kuću ili stan klijenta, iz Bruketa/Žinić agencije objašnjavaju da je riječ je o prilično intimnoj situaciji u kojoj se dogovara osiguranje onoga što je u životu najvrijednije, poput života ili imovine.
- Croatia osiguranje prvo je na ovim prostorima, ali i šire, koje poziva svoje klijente da dođu u njihov dom i otvoreno, u ugodnoj atmosferi, razgovaraju o svemu što ih zanima.
Facebook Twitter Print