Život i umjetnost
Kreativne arhitektice: Nakon bojanke Mostara stiže i arhitektonski nakit
5.4.2018 09:59 | Indikator.ba
Nastavljajući projekt Ilustrirana arhitektonska Bojanka Mostar, koju su u decembru 2017. godine predstavile zajedno s umjetnicom Majom Rubinić, mostarske arhitektice Nada Komadina i Martina Milićević u saradnji sa sarajevskim arhitektom i zlatarom Tarikom Musakadićem kreirale su arhitektonski nakit sa motivima Mostara.

Novim projektom promiče se kultura Mostara kroz već primjenjenu arhitekturu reprezentativnih objekata ali i urbanističke mape poznatih i karakterističnih dijelova grada. Ovim projektom kroz nakit predstavljaju motive Stare gimnazije, Starog mosta, mapu Rondoa i mapu Starog grada te detalj gradskog sata sa Kosače. Nakit je vrijedna uspomena iz Mostara, napravljena u suradnji sa sarajevskim arhitektom i zlatarom Tarikom Musakadićem, isključivo od srebra.
"Samusa", brend unikatnog arhitektonskog nakita, je počeo sa radom u julu 2017. godine. Utjelovio ga je Tarik Musakadić, arhitekt iz Sarajeva, i karakterizira ga spoj arhitekture i zlatarstva kao stogodišnje porodične tradicije.
Nakit je inspiriran kulturno povijesnim naslijeđem Sarajeva i Bosne i Hercegovine, tako su se u prvoj kolekciji nakita našli motivi vijećnice, Begove džamije, Sebilja, katedrale srca Isusova, motivi sa bosanskih ćilima, te detalji kao što su rozeta sa katedrale srca Isusova i vitraž sarajevske vijećnice. Zadatak je jednostavan, kroz kreativan rad, na društveno odgovoran način, promoviratiti kulturno-istorijsku baštinu Bosne i Hercegovine.

Nakit je izrađen od srebra, i u kolekcijama je moguće pronaći prstenove, privjeske, naušnice i broševe. Po uzoru na svijetske trendove, svi proizvodi se u finalnoj obradi štite posebnim slojem zaštite u srebrenoj, žutoj, rozoj i crnoj boji.
Dvije mostarske arhitektice djeluju kroz brend "Fasada".
To je brend nastao arhitektonskim crtanjem fasada kuća grada koje su projektirali arhitekti. Fasade se spajale u motive,. Kao zamjena za dosadašnje klasične modele konzumacije uveden je“take-away” (“za ponijeti”) koncept. Ideja je ponijeti Mostar u najljepše svjetske gradove i reći prijateljima da dođu po svoju Fasadu.
Promocija "Arhitektonskog nakita sa motivima Mostara" je u Galeriji RONDO, u Mostaru 10. aprila 2018.
Facebook Twitter Print