Kompanije i tržišta
Nove franšize Direct Bookera u Bosni i Hercegovini
14.4.2018 07:07 | Indikator.ba
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike, nastavlja da širi poslovanje – novi franšizni ugovori potpisani su za oblast Hercegovine (BiH) i Makarske.

Za područje Makarske, primaoci Direct Booker franšize su Ana Franić i Darjan Tabori, a za BiH Dario Raič i Zvonimir Božo Kraljević.

Za franšizu Raič i Kraljević su se odlučili jer su shvatili kako jedan sofisticiran sistem upravljanja privatnim smještajem, kao što je to Direct Booker, može da utiče na poboljšanje kvaliteta turističke usluge u čitavom kraju.
– Turizam u BiH posljednjih godina bilježi stalni rast te sve više privatnih iznajmljivača u tome prepoznaje priliku za dodatnu zaradu. Područje Hercegovine, na kojem ćemo raditi, izuzetno je zanimljivo zbog raznolikosti sadržaja. Hercegovina ima Neum sa sezonskim letnjim turizmom, a tu je vjerski turizam u Međugorju, zimski turizam u Parku prirode Blidinje i Kupresu, ali i cjelogodišnji turizam u mnogim mjestima kao što su Mostar, Počitelj i drugi – kaže Kraljević.
Njegov kolega Dario se nadovezuje konstatacijom da vlasnici privatnog smeštaja uglavnom rade sa agencijama, posebno u Međugorju. S druge strane, u Neumu dobar dio vlasnika se oglašava samostalno, ali koristeći – samo jedan kanal.
– Upravo u toj činjenici vidimo prostor za nas jer im možemo ponuditi bolji plasman smještaja – na mnogo više platformi. Sistem kakav je Direct Booker ima veliki potencijal za primjenu u Hercegovini – kaže Raič.
Nikola Grubelić, idejni tvorac Direct Booker franšize, kaže da je 2018. godina počela dobro, kako u pogledu rezervacija, tako i u povećanju smještajnih kapaciteta koji se nalaze u njihovoj ponudi.
– Rast je veliki u obje stavke i iznosi 60 odsto u odnosu na isti period prošle godine – kaže Grubelić.
Direct Booker je agencija za izdavanje privatnog smještaja, osnovana i pokrenuta u Dubrovniku. Povezuje rentijere i putnike, tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama – od akvizicije privatnog smještaja, njegovog oglašavanja na najvećim prodajnim platformama do umrežavanja s ostalim uslužnim biznisima na određenoj destinaciji (ugostiteljima ili prevoznicima), a sve kako bi se gostu ponudila što kompletnija usluga, izvještava franchising.rs.
Facebook Twitter Print