Kompanije i tržišta
Strani igrači dominiraju tržištem preparata za ličnu njegu i masovnu ljepotu u BiH
13.5.2018 06:43 | Indikator.ba
Veliki međunarodni igrači dominiraju na bosanskohercegovačkom tržištu lične njege, preprata za kupanje i tuširanje, oralne higijene i dezodoransa, a lanac drogerie markt lider je na polju privatnih robnih marki, pokazuju analize Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Na tržištu preprata za kupanje i tuširanje u 2017., Colgate-Palmolive Co, Beiersdorf AG i Unilever BH d.o.o. preuzeli su vodeće mjesto. Ti igrači ističu se širokim rasponom proizvoda, dostupnosti i oglašavanjem. Beiersdorf AG osvojio je najveću vrijednost tokom 2017. godine, uglavnom na račun Colgate-Palmolive Co. Beiersdorf AG je postigao veliki uspjeh lansiranjem novog gela za kupanje/tuširanje koji koristi izvorni Nivea Crème miris.

Privatne etikete su jako zastupljene, a dm-Drogerie Markt d.o.o. je lider zahvaljujući snažnoj ekspanziji maloprodajnog lanca dm.
Dm je usmjeren na standardne proizvode koji obično imaju najmanje 20% niže cijene od usporedivih alternativnih marki.

Unilever BH d.o.o. i Beiersdorf AG vodeći su igrači na tržištu dezodoransa u Bosni i Hercegovini.
Izvještaj Euromonitora pokazuje da većinu ostalih igrača također čine međunarodna preduzeća, jer nema vrijednih proizvođača dezodoransa u zemlji ili regiji.
Igrač koji je zabilježio najveći porast vrijednosti dezodoransa u BiH tokom 2017. bio je Coty Inc. Njjegov fokus je na brandu "adidas", koji cilja mlade, fizički aktivne muške i ženske potrošače.
Deodorant kreme su format koji je zabilježio najveći rast vrijednosti prodaje u domenu dezodoransa u 2017., iako s vrlo malom bazom.

Kada je riječ o preparatima za masovnu njegu i ljepotu, Beiersdorf iskorištava snažnu prisutnost i sliku svojeg pouzdanog branda Nivea kako bi osigurao udobnu poziciju na vrhu. Nivea je daleko najprepoznatljivija robna marka u ovom segmentu u zemlji, koja je istorijski krčila put mnogim oblicima lične njege i rano razvijala lojalnost potrošača.

Turski Farmasi, prema Euromonitoru, zabilježio je najsnažniji porast vrijednosti u 2017. godini. Farmasi BH d.o.o. je direktni prodavač koji prodire u kanal koji su prethodno razvili i u potpunosti kontrolirali Avon i Oriflame.

Veliki međunarodni igrači dominiraju i oralnom njegom u Bosni i Hercegovini, s najširim portfeljima proizvoda podržanim stalnim reklamnim naporima. Na kraju poršle godine, GlaxoSmithKline Plc približio se lideru za oralnu njegu Colgate-Palmolive-u, znatno smanjivši jaz između udjela u odnosu na vrijednosti u 2015. godine. (Foto: drogerie markt BH)
Facebook Twitter Print