Politika i društvo
Akvizicije na medijskom tržištu: KKR mijenja TV scenu regije
14.5.2018 17:11 | Indikator.ba
Niz preslagivanja i akvizicija koje su se počele odigravati od posljednjeg Weekend Media Festivala, značajno mijenjaju izgled medijske scene u cijeloj regiji.
Paralelno s globalnim promjenama medijskog tržišta mijenja se i regionalno te upravo imamo priliku svjedočiti možda najvećim promjenama koje bi mogle restrukturirati cijelo ovdašnje medijsko tržište.

Među spajanjima, saradnjama i preuzimanjima, najviše se ističe niz akvizicija američkog fonda KKR, vlasnika N1 televizije, koji bi svom portfoliju u Hrvatskoj uskoro mogao dodati i Novu TV. U BiH i Crnoj Gori radi na preuzimanju Pinka, u Sloveniji Pop TV-a, dok je u Srbiji vlasnik vodećeg kablovskog operatera SBB, N1 televizije, Sport kluba i Granda.
Kupnjom televizija širom regije, KKR dubinski mijenja TV scenu, ali snažno utiče i na ostale medije, telekom tržište, nezavisne produkcije, kablovske operatere pa možda čak i na politiku. Iako vjerojatno najznačajniji akter promjena, KKR nije i jedini. Ne treba zaboraviti ni velike promjene u vlasničkim strukturama najvećih domaćih medijskih kuća koje su presložile tržište štampanih medija.
"Ove godine smo imali priliku pratiti značajne medijske akvizicije te nove saradnje koje snažno utiču na tržište u regiji. Do Weekenda očekujemo još zanimljivih događaja koja ćemo onda moći raspraviti i analizirati", kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa.
Na panelu 'Restrukturiranje medijskog tržišta' Weekend Media Festival okupit će ključne ljude iz regije kako bi objasnili i približili što se i zašto događa u preslagivanju medijske scene, što to znači za potrošače i daljnji razvoj medija.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. septembra, kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju.
Facebook Twitter Print