Kompanije i tržišta
Za godinu dana kroz BH. korpu Hoše marketa prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača
17.5.2018 09:29 | indikator.ba
Godinu dana nakon predstavljanja "BH. korpe" Hoše komerc marketa u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova interes potrošača je sve veći, a povećanje indeksa prodaje je 70 do čak 100 posto.
"Kupujemo domaće jer na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi", najčešći su komentari bh. građana.
Za godinu dana kroz BH. korpu je prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača.
"Nakon godinu dana sa sigrunošću možemo kazati da je projekat uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom i ubuduće. Rezultati BH. korpe su odlični. Kao trgovac, uspjeli smo kod BH. korpe spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača. Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji ‘Kupujmo domaće’. Ako poredimo realizacije prije i poslije BH. korpa akcije, povećanje indexa prodaje se kreće od 70% do 100%", naglašava Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.
U okviru ove kampanje u BH. korpi su se do sada našli brandovi sa oznakom «Made in BiH» proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind,, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc i Hoše komerc.

Projekat „BH. Korpa“ nastavlja sa podrškom domaćim brandovima tako što će tokom čitave godine svakih 15 dana na akciji nuditi novih 5 domaćih proizvoda.
Facebook Twitter Print