Komentari i analize
StarBev lider na pivarskom tržištu BiH, prodor craft pivara
14.6.2018 06:24 | Indikator.ba
StarBev, regionalna podružnica tvrtke Molson Coors, i dalje je lider na pivarskom tržištu u Bosni i Hercegovini zahvaljujući ponudi kombinacije regionalnih i međunarodnih brandova pozioniranih širom cjenovnog spektra. Sličnu strategiju usvojile su i druge multinacionalke, uključujući Carlsberg i Heineken, navodi Euromonitor u svojoj analizi za 2017. godinu, izvještava Indikator.ba.

-Dok međunarodni pivari često imaju vrlo raznolike portfelje proizvoda, domaći igrači suočavaju se s poteškoćama na ovom području. Jedna od strategija kojoj su domaći igrači pribjegli tokom razdoblja je potpisivanje sporazuma o licenciranju koji im omogućavaju proizvodnju brandova manjih međunarodnih pivara, konstatuje Euromonitor.

Privatne robne marke prisutne su u Bosni i Hercegovini, ali su zanemarive.
Domaće premium lager pivo opet je imalo najbolju izvedbu u kategoriji piva u 2017, bilježeći dvocifreni rast ukupnog volumena.
-Sarajevska pivara i dalje nastavlja da dominira ovom kategorijom, značajno poboljšavajući dostupnost svog premium piva Sarajevsko na kraju posmatranog razdoblja, navodi Euromonitor.

Craft pivo drži tempo u Bosni i Hercegovini, dijelom zahvaljujući bogatstvu informacija dostupnih na internetu, te privlači pažnju i proizvođača i potrošača.

Broj domaćih craft pivara eskalirao je na kraju prošle godine, a prve prave obrtničke pivare savladale su zakonske prepreke i probleme organizacije kako bi dobile svoje proizvode u maloprodajnim mjestima i u barovima i restoranaima...

Ljeto 2017. bilo je jedno od najtoplijih u Bosni i Hercegovini, što je potaklo potražnju za hladnim i osvježavajućim pićima kao što je pivo,a koje je daleko najpopularnije alkoholno piće u zemlji. Istorijski gledano, potrošnja piva u Bosni i Hercegovini ima snažnu povezanost s ljetnim vremenom, navodi Euromonitor.
Facebook Twitter Print