Menadžment
Ljeto 2018 na portalu Indikator.ba: Najbolji potez u turizmu
21.6.2018 07:51 | Indikator.ba
Uz kalendarski početak ljeta 2018. godine poslovni portal Indikator.ba u okviru projekta Izbor najboljeg poslovnog poteza započinje mjerenje uspjeha aktera ovogodišnje ljetne turističke sezone.

Turizam u Bosni i Hercegovini iz godine u godinu bilježi ubrzani rast koji se mjeri povećanim brojem gostiju i ekspanzijom ulaganja u nove turističke objekte (hotele, restorane i prostore za odmor i rekreaciju). Nažalost, odavno je prekinuta tradicija vrednovanja i nagrađivanja tih rezultata što su ranije činile turističke zajednice, strukovna udruženja, mediji. Proširujući analiziranje i rangiranje poslovnih odluka na turističko ugostiteljsku privredu u okviru već afirmisanog Izbora najboljeg poslovnog poteza portal Indikator.ba želi da popuni tu prazninu.

S tim u vezi obavili smo brojne konsultacije i dobili bezrezervnu podršku prije svega relevantnih fakulteta za turizam i menadžment u BiH i susjednoj Hrvatskoj.
"Vaša inicijativa svakako je hvale vrijedna i vjerujem da će identificirati brojne pozitivne aktivnosti koje doprinose turizmu BiH. Pozdravljam Vašu ideju", bila je reakcija prof. dr. Dore Smolčić Jurdana, dekanese Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, najpoznatije visokoškolske institucije u regiji koja obrazuje stručnjake za ovu djelatnost.
Prof. dr. Obren Gnjato, direktor Visoke škole za turizam i hotelijerstvo iz Trebinja kojoj smo ponudili saradnju u realizaciji izbora zahvalio se na povjerenju i izrazio "spremnost da zajedno sa kolegama profesorima konsultativno pomogne u donošenju odluke o izboru najboljeg poslovnog poteza u turizmu".
Tokom ovog ljeta analitičari projekta će na bazi prikupljenih informacija ocjenjivati dobru poslovnu praksu, kreativno odlučivanje pri vođenju biznisa, kreiranje novog turističkog proizvoda, ili paket aranžmana, usluga, izvrsnost u marketinškom predstavljanju turističke destinacije ili hotelsko turističkog i ugostiteljskog objekta, kvalitet usluge, raznovrsnost ponude itd. Jednom broju istaknutih bosanskohercegovačkih novinara i medija nudimo da nominuju kandidate za ovaj izbor. S tim u vezi saradnju nudimo i drugim akterima koji u ovom prepoznaju priliku za afirmaciju turističkih vrijednosti BiH, dobrih gazda i srdačnih domaćina.
Vrednovanje prijedloga i proglašenje najboljih biće obavljeno dan uoči kalendarskog početka jeseni.
Mnoge činjenice ukazuju na to da je pred nama uzbudljivo, ne samo dugo i toplo, već sadržano i, u poslovnom smislu, kreativno ljeto. Na takvu prognozu upućuje nekoliko izuzetnih poteza koji su javnosti saopšteni proteklih dana: u RS je formiran klaster zdravstvenog turizma; donesena je odluka da se u lječilište Gata u blizini Bihaća investira četiri miliona KM te najavljeno spektakularno otvaranje ljetne turističke sezone na olimpijskoj planini Jahorini mnogo poznatijoj po zimskom nego po ljetnom turizmu.

Hajdar Artifagić
Facebook Twitter Print