Život i umjetnost
Pet najuticajnijih poslovnih knjiga svih vremena
27.6.2018 06:30 | Indikator.ba
Warren Buffett, vjerovatno najuspješniji investitor našeg vremena, jednom je rekao da je ključ njegovog uspjeha čitanje. Znao je da pročita i do 500 stranica dnevno. Njegove omiljene teme su, naravno, preduzetništvo, biznis, investicije i teorije uspjeha.

Bill Gates i Mark Zuckerberg su takođe čitali mnoge korporativne knjige. Prvi po dvije, posljednji po jednu knjigu nedjeljno. Čitanje je zaista važno ako želite biti izloženi novim idejama, načinima razmišljanja i zbiru različitih vještina. To će vam pomoći u putanji karijere, pošto ćete početi drugačije gledati na posao, piše Business Insider.

Koje su najuticajnije knjige svih vremena?

John Brooks: Poslovne avanture

Bill Gates je nazvao knjigu najboljom poslovnom knjigom koju je pročitao u svom životu. Knjiga govori o skandalima i nesrećama velikih korporacija, od kojih običan biznismen može naučiti puno novih lekcija. Knjigu mu je posudio Buffet, ali ubrzo potom je on i sam kupio, jer u njoj vidi važne lekcije, koje se ponavljaju više puta godišnje.

Benjamin Graham: Inteligentni investitor

Prema mnogim finansijerima, knjiga je najbolji konsultant za investitore dvadesetog vijeka. Benjamin Graham podučavao je i inspirisao ljude širom svijeta, njegova filozofija 'vrednovanje ulaganja " još i danas štiti investitore pred malim greškama sa velikim posljedicama, i uči ih da razviju dugoročne strategije. Buržoaska biblija, kako knjigu često vole da imenuju, prvi put je objavljena 1949. godine.

Clayton M. Christensen: Inovativna dilema: Revolucionarna knjiga koja će promijeniti način poslovanja

Ova knjiga nudi savjete o tome kako izgraditi uspjeh i kako izbjeći greške. Namijenjena je svim liderima i inovatorima koji žele potpuno novi i jedinstveni put ka uspjehu. Često povezuju ovu knjigu sa Steveom Jobsom i Jeffom Bezosom, kada su stvorili prvi oblak za pohranu podataka u Appleu.

William N. Thorndike: Ausajderi: Osam nekonvencionalnih izvršnih direktora i njihov radikalni racionalan plan uspjeha

Šta čini Izvršnog direktora uspješnim? Da li je lider sa jakom industrijskom ekspertizom? Može li se opisati kao harizmatični, virtuozni govornik kojem ne nedostaje samopouzdanje u upravljanju kompanijom? Šta je zaista važno kada vodite organizaciju? Kakav je odličan direktor? Na godišnjem skupu dioničara Berkshire Hathawaya, Warren Buffett je javno preporučio knjigu svima prisutnim.

Dale Carnegie: Kako osvojiti prijatelje i uticati na ljude

Dale Carnegie je pretvorio dobar i često iskusan savjet u istinsku knjižnu uspješnicu, pomažući mnogim ljudima na putu ka uspjehu u poslovnom i privatnom životu. Jedna od najrevolucionarnijih i najuspješnijih knjiga svih vremena, "Kako osvojiti nove prijatelje i uticati na ljude" će vas naučiti šest trikova kako bi vas ljudi brže i lakše zavolili, dvanaest načina da utičete na ideje ljudi i devet načina za promjenu ljudi nabolje bez njihove pretjerane upornosti, uzbuđenja i nezadovoljstva.
Facebook Twitter Print