Komentari i analize
BH tržište cigareta u 2017: Philip Morris odolijeva BAT-u, Marlboro vodeći brend
20.7.2018 06:10 | Indikator.ba
Philip Morris zadržao je vodstvo na tržištu cigareta u Bosni i Hercegovini, a njegov Marlboro Red Upgrade je vodeći brend, navodi se u izvještaju analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

- Dok se "British American Tobacco" fokusirao na rast kroz kupovinu regionalnih proizvodnih kapaciteta i brendova, Philip Morris zadržao je sveukupno vodstvo na tržištu cigareta u Bosni i Hercegovini, prilagođavajući svoj asortiman proizvoda kako bi ga uskladio sa ključnim trendovima u razvoju kao što su promjene prema premium proizvodima, zakonodavna ograničenja i promjene u distribucionom pejzažu, navodi Euromonitor.

Ova kuća napominje da se British American Tobacco fokusirao na konsolidaciju regionalne prerade duhana, počevši od preuzimanja duhanskog posla od najvećeg regionalnog proizvođača Adris Grupe, a potom kroz kupovinu Fabrike duhana Sarajevo i niz brandova Bulgartabca, uključujući i one koje je proizvodila Fabrika duvana Banja Luka.
- Posljedice procesa su povlačenje nekoliko veoma popularnih regionalnih brendova, odnosno njihova zamjena međunarodnim brendovima British American Tobaccoa, dodaje Euromonitor.

Na tržištu cigareta zabilježen je prošle godine dvocifreni pad, dok su vrijednost prodaje i volumen prodaje doživjeli još veći pad kod duhana.

-Domaći proizvođači i ostali učesnici upozoravali su na to da se negativan trend razvija već godinama, ali vlasti su sporo reagovale, uživajući stalno povećanje prihoda od poreza i prihoda od duhana, dodaju iz Euromonitora.

Marlboro Red Upgrade Philipa Morrisa preuzeo je u 2017. godini vodeću poziciju u brendu cigareta, nakon što je najprepoznatljiviji domaći brend Drina sa denifine filterom nastavila pad nakon preuzimanja "Fabrike duhana Sarajevo" od British American Tobaccoa.
Generalni model British American Tobacco jeste da u regionu daje prednost međunarodnim brendovima u odnosu na domaće ili regionalno prepoznatljive brendove.
Facebook Twitter Print