Menadžment
Kinezi postavili Bobinca za potpredsjednika Hisensea za marketing
29.8.2018 16:47 | Indikator.ba
Franjo Bobinac ostaje predsjednik uprave Gorenja, ali u isto vrijeme bit će odgovoran i za globalni marketing firme Hisense International, koja brine za međunarodne aktivnosti Hisense Grupe, odlučio je Upravni odbor kineske grupacije koja je nedavno preuzela slovenskog porizvođača kućanskih aparata.

Nakon uspješnog preuzimanja Gorenja, poslovodstvo međunarodnog dijela jednog od vodećih kineskih proizvođača elektronskih uređaja i kućanskih aparata Hisense započeo je proces integracije Gorenja u globalni kolektiv koji u svijetu ima više od 75.000 zaposlenih, saopćeno je danas iz Gorenja.

Integracija uključuje i bolju eksploataciju kadrovskog potencijala Gorenja. Tako će Bobinac kao potpredsjednik za marketing od sada biti odgovoran i za marketinške aktivnosti kompanije Hisense International širom svijeta te svojim znanjem i iskustvom brinuti za usklađivanje marketinških strategija i kampanja svih brendova u portfelju Hisense Grupe.

Nakon imenovanja izvršni potpredsjednik Hisense grupe i predsjednik Hisense International Lin Lan je rekao da Bobinčevo imenovanje pokazuje da Gorenje ima kvalitetan set izuzetno talentovanih pojedinaca. U budućnosti će im se omogućiti da svoj talenat dalje razvijaju.
Bobinac, smatra da je njegovo imenovanje prvenstveno veliko priznanje kvalitetnom radu koji je tim Gorenja uradio u posljednjih nekoliko godina. Ponosan je što je imenovan na takav odgovoran položaj, a istovremeno je uvjeren da zajedno mogu uraditi mnogo dobrih stvari sa kojima mogu podići atraktivan portfolio brendova na viši nivo.
Facebook Twitter Print