Menadžment
Indikator.ba bira najbolji potez u zimskom turizmu
25.12.2018 06:39 | Indikator.ba
Sa prvim kalendarskim danom zime poslovni portal Indikator.ba započeo je izbor najboljeg poteza u turizmu Bosne i Hercegovine za sezonu zima2018/2019. Analitičari ovog portala pratiće aktivnosti zimskih turističkih centara, turističkih organizacija, lokalnih zajednica, menadžera i kompanija iz sektora turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva i usluga. Odluka o najboljem potezu biće objavljena posljednjeg dana zime, a priznanja najboljima uručena na prigodnoj svečanosti tokom proljeća iduće godine.

Izbor se realizuje uz konsultantsku podršku Sveučilišta iz Dubrovnika i njegovog u regiji veoma uglednog Studija menadžment u turizmu i hotelijerstvu. Na prijedlog konsultanata predvidjeli smo da akteri u bosanskohercegovačkom zimskom turizmu ovog puta mogu i sami kandidovati/prijaviti svoje odluke i projekte osmišljene ili realizovane u toku narednih devedesetak dana.

Većina zimskih turističkih centara u proteklih nekoliko dana uz atraktivne sportske, zabavne, kulturne programe promovisala je početak zimske sezone što nas posebno ohrabruje i nagovještava poslovno zanimljivu zimu.

Veliki podstrek za donošenje novih odluka i poteza svakako je održavanje Evropske olimpijade mladih EYOF 2019 čiji su domačini Sarajevo i Istočno Sarajevo. Uz to, poseban izazov predstavlja činjenica da klimatske promjene mogu značajno uticati na tok zime, što će u slučaju smanjenih sniježnih padavina, zimske turističke centre i hotele na njima dovesti u veliko iskušenje kako privuči goste na planinu i šta im ponuditi kada ne mogu skijati. Naše analize pokazuju da u proteklih nekoliko godina na tu situaciju mnogi nisu pronašli adekvatan odgovor.

O izboru najboljeg poteza u turizmu za sezonu zima 2018/2019. razgovarano je i tokom nedavnog uručenja Indikatorovog priznanja za najbolji potez u turizmu ovog ljeta upriličenog u hotelu Bank u Kiseljaku uz podršku kompanije dm. Zvaničnici (predstavnici nadležnih ministarstava, lokalnih zajednica) i gosti na svečanosti su izrazili zadovoljstvo što se kroz projekat "Izbor najboljeg poslovnog poteza" pažnja javnosti i medija usmjerava i na turizam kao najbrže rastuću privrednu granu u BiH u kojoj je uz porast broja gostiju i noćenja evidentno povećanje investiranja i zaspošljavanja.
To su prepoznali i mediji poput BH radija1, revije VisitBiH, TV KISS, brojni portali... koji su medijski popratili ovaj događaj.

H. Arifagić
Facebook Twitter Print