Politika i društvo
UniCredit banka upozorava na pojavu lažnih instrukcija za plaćanje iz inostranstva
9.1.2019 07:48 | Indikator.ba
UniCredit banka u Bosni i Hercegovini obavijestila je o pojavi lažnih instrukcija za plaćanje iz inostranstva, zbog čega je skrenula pažnju svojim klijentima.

Banka u obavijesti navodi da je u prethodnom periodu zabilježeno nekoliko slučajeva dostavljanja lažnih instrukcija za plaćanje kod kojih su neovlaštene osobe zloupotrijebile e-mail adresu dobavljača iz inostranstva i lažno se predstavljajući davale lažne instrukcije za plaćanje za određene poslove.

Banka upozorava na dodatni oprez u poslovanju sa zemljama Bliskog/Dalekog istoka, a posebno u slučaju kada se, promjenom instrukcije za plaćanje, novi račun dobavljača u inozemstvu vodi u nekoj od banaka koje posluju u zemljama Ujedinjenog Kraljevstva.

- Skrećemo pozornost da kod provođenja svih transakcija inozemnog platnog prometa detaljno provjerite instrukcije za plaćanje koje Vam je dostavio Vaš poslovni partner iz inozemstva i posebnu pozornost obratite na promjene instrukcije za plaćanje (račun primatelja, banka primatelja i sl.), navode iz UniCredit banke.

Iz ove banke klijentima se sugeriše da, u slučaju nenajavljenih ili nelogičnih promjena instrukcije za plaćanje, provedu dodatne provjere (usmeno putem telefona, fax-om i drugim alternativnim kanalima osim e-mail) kako bi sredstva bila usmjerena sa ispravnim instrukcijama i odobrena u korist ispravnog primatelja sredstava.

Takoder, u slučaju sumnje na prijevaru klijenti se pozivaju da bez odgađanja obavijeste finansijsku institucije preko koje je obavljen transfer novca radi dodatnih provjera.
Facebook Twitter Print