Menadžment
Ovo su najvrijedniji bankarski brendovi u svijetu
31.1.2019 07:06 | Indikator.ba
Industrijska i komercijalna banka Kine najvrijedniji je bankarski brend na svijetu, pokazuje rang-lista Brand Finance, vodećeg nezavisnog konsultanta za poslovno vrednovanje brendova i strateško savjetovanje, izvještava Indikator.ba.

Industrijska i komercijalna banka Kine nalazi se na osmom mjestu u ukupnom poretku u ovogodišnjoj anketi, u odnosu na 10. mjesto prošle godine.

Na drugom mjestu je druga kineska banka, Banka Kine, koja je na listi ukupno rangirana kao 19.
Slijedi glavna američka banka Wells Fargo koja je ukupno rangirana na 30. mjestu.
Najbolje rangirana evropska banka je britanska HSBC koja drži 82. mjesto. Od banaka koje posluju u Bosni i Hercegovini, najbolje je plasirana Sberbanka koja je 139. na globalnoj listi najvrijednijih brendova, u poređenju sa 129. mjestom prošle godine.

Vrijednost brenda Sberbanke porasla je na impresivnih 12,4 milijarde dolara sa 11,6 milijardi dolara u 2018. godini, stavljajući banku među prvih 20 najvećih globalnih banaka.

Rang-lista kompanija, koja je izašla 22. januara, rangira Amazon kao svjetski najvrijedniji brend procijenjen na 187 milijardi dolara, a zatim slijedi Apple vrijedan 153 milijarde dolara.

Top globalni bankarski brendovi 2019

Agricultural Bank of China 16
Bank of China 19
Wells Fargo 30
Bank of America 34
Citi 36
Chase 37
China Merchants Bank 70
HSBC 82
JP Morgan 83
Santander 96
RBC 97
BNP Paribas 115
Bank of Communications 117
Capital One 118
Shanghai Pudong Development Bank 130
China CITIC Bank 135
Sberbank 139

Izvor: Brand Finance
Facebook Twitter Print