Kompanije i tržišta
Tako radi vodeća banka: "Vozanje" zbog cjenovnika
7.2.2019 19:56 | Indikator.ba
UniCredit bank d.d. Mostar je povećanjem naknada za virmansko plaćanje na šalterima od 1. februara, bez ikakvog ekonomskog opravdanja, neugodno iznenadila korisnike, ali nije ostalo samo na tome.
Nastavila je klijente "vući za nos" i sedam dana nakon što je odluka o poskupljenju naknada stupila snagu i službenici banke je uredno primjenjuju.
U obavijesti na dnu izvoda, banka je uputila klijente da se informišu o novim cijenama na šalterima poslovnica, ali kada dođete u banku novi cjenovnik vas neće dočekati tamo.
Službenica na šalteru kaže da ona nema cjenovnik nego klijenta upućuje na finansijskog savjetnika, ali naša primjedba da zbog cjenovnika nije valjda potrebno ići kod finansijskog savjetnika ne nailazi na razumijevanje.

Kada smo ipak odlučili zatražiti cjenovnik od finansijskog savjetnika, i tu nailazimo na smušenost. Finansijska savjetnica pita kolegicu "da li smo dobili nove cijene", na što ona odgovara "nismo", nakon čega slijedi molba da sačekamo.
Nakon desetak minuta čekanja i službeničinog preturanja po računaru, dobijamo papir sa cijenama.

Ipak, na prvi pogled jasno je da to nije ono što smo tražili, dakle cjenovnik, nego interni dopis kojim su službenici banke obaviješteni o primjeni nove odluke o cijenama od 1. februara.

Naša konstatacija u prethodnom tekstu da je banci prioritet profit a ne klijenti tako je odmah dobila praktičnu potvrdu.

Ako je od vodeće banke na bh. tržištu, previše je!


Prethodni članak:

http://www.indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id=22832&naslov=UniCredit+bank+d.d.+Mostar+ponovo+zida+naknade
Facebook Twitter Print