Menadžment
Dobnigg: Digitalizaciju vidimo kao priliku za unaprjeđenje naše usluge
20.2.2019 05:28 | Indikator.ba
Mi digitalizaciju vidimo kao izazov, priliku za unaprjeđenje naše usluge i prilagođavanje potrebama klijenata.
Ovo je u intervjuu za portal Indikator.ba kazao Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen bank u BiH.

Indikator.ba dodijelio je Raiffeisen bank d.d. BiH priznanje za uvođenje usluge "m-plati", beskontaktnog plaćanja na prodajnim mjestima putem mobilnog telefona, kao najbolji potez u finansijskom sektoru u Bosni i Hercegovini za 2018. godinu. Pri tome, analitički tim Indikator.ba vrednovao je činjenicu da je Raiffeisen banka prva u BiH prepoznala rastući trend beskontaktnih plaćanja čime je omogućila klijentima lakša i jednostavnija plaćanja, uvodeći i građene BiH u svijet digitalnih usluga.

Koje su prednosti ove usluge te kakve rezultate ostvaruje?

-Prije svega želim istaći da nas raduje jedno ovakvo priznanje obzirom da je riječ o zaista inovativnoj usluzi ali i imajući u vidu da smo prva banka na bh. tržištu koja je klijentima ponudila ovakav tip usluge. Zadovoljni smo do sada ostvarenim rezultatima i vjerujemo da će se pozitivan trend nastaviti i u narednom periodu.
Oko 5 milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a prisutan je i trend rasta bezgotovinskih transakcija u odnosu na one koje podrazumijevaju gotovinu. Stoga je m-plati sasvim logičan korak jer klijentima omogućava plaćanje pametnim telefonima na svim POS uređajima u zemlji i inostranstvu koji podržavaju beskontaktno plaćanje.
Potpuno novo iskustvo plaćanja se ogleda u činjenici da klijentima više nije potreban ni novčanik, ni kartice koje se nalaze u njemu kako bi obavili kupovinu a također ni internet konekcija. M-plati odlikuje i visok nivo sigurnosti jer klijent sam verifikuje transakcije na svom pametnom telefonu, a usluga je zasnovana na posebnoj tehnologiji koja omogućava vrhunsku zaštitu podataka.

Digitalizacija je aktuelna u svijetu, te ima značajan uticaj i na finansijski sektor. Kako se Raiffeisen banka suočava s ovim trendom?

-Mi digitalizaciju vidimo kao izazov, priliku za unaprjeđenje naše usluge i prilagođavanje potrebama klijenata. Ona nam nudi mogućnost za bolju interekaciju sa našim klijentima te da ponudimo tržištu inovativne proizvode. Ovo stoljeće karakteriše globalizacija i ubrzan razvoj tehnologije, što neminovno dovodi do promjena u očekivanjima klijenata.
Bankarska industrija, kao i ostale grane, prolazi kroz značajnu transformaciju. Mi kao banka idemo u korak sa tehnološkim napretkom i svjetskim trendovima, što nas čini pionirom u segmentu digitalnog bankarstva te bih spomenuo i da smo prva banka na bh. tržištu koja je ponudila klijentima Internet bankarstvo još 2001. godine.

Šta sve nudite Vašim klijentima u oblasti digitalnih servisa?

-Nove generacije otvorene su novim i inovativnim formama sadržaja, a naš zadatak je da kreiramo inovativne proizvode i usluge te da klijentima na taj način olakšamo poslovanje s Bankom. Pored usluga Internet i mobilno bankarstvo i spomenute usluge m-plati istakao bih da klijenti svoj zahtjev za kredit ili kreditnu karticu mogu podnijeti online putem web stranice Banke te i u tom slučaju poslovnicu Banke posjećuju samo jednom.
Također, našim klijentima je dostupna i usluga Raiffeisen bankarstvo na Viberu putem koje mogu u nekoliko koraka poslati novac odabirom osobe iz svog Viber imenika, ili primiti novac na račun u BiH.
Ono što me čini posebno zadovoljnim je činjenica da je renomirani magazin Global Finance prepoznao našu spremnost da odgovorimo na potrebe klijenata, te je Raiffeisen banku dvije godine zaredom proglasio najboljom digitalnom bankom u Bosni i Hercegovini. Ova nagrada potvrđuje značaj kontinuirane inovativnosti Banke pri pružanju usluga klijentima.

Pri tome ne zanemarujete ni komunikaciju s Vašim klijentima u skladu s aktuelnim trendovima. Na koji način ste u ovom kontekstu dostupni za klijente?

-Istakao bih da smo klijentima krajem prošle godine omogućili dodatnu tačku kontakta sa Bankom. To je web call opcija koja klijentima, pravnim i fizičkim licima, omogućuje da besplatno pozovu Raiffeisen kontakt centar iz Bosne i Hercegovine i inostranstva, koristeći samo računar, tablet ili pametni telefon.
Dvosmjerna komunikacija postala je svakodnevni alat, a digitalnim kanalima omogućavamo više dodirnih tačaka sa bankom za klijente. Na ovaj način kreiramo bliži odnos s našim klijentima što nam daje mogućnost da odgovorimo na njihove sve preciznije zahtjeve. Tako smo od marta prošle godine dostupni i na Instagramu, pored društvenih platformi Facebook, LinkedIn, YouTube i Viber-a koje predstavljaju neizostavan dio našeg komuniciranja s klijentima.
Putem naše web stranice klijenti mogu pristupiti i besplatnoj web chat opciji koja je dostupna 24 sata dnevno, a korisnici u realnom vremenu mogu dobiti sve informacije o proizvodima i uslugama banke.
Facebook Twitter Print