Ekonomija
Regionalni i domaći vinari vladaju tržištem vina u Bosni i Hercegovini
13.6.2019 06:22 | Indikator.ba
Regionalni i domaći vinari dominirali su vinom u Bosni i Hercegovini u 2018. godini, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Tokom proteklog perioda, mnogi domaći i regionalni porodični vinari prerasli su u profesionalne biznise, uglavnom fokusirajući se na isporuku proizvoda srednje i visoke kvalitete potrošačima u zemlji i regionu.

Prisutnost međunarodnih brendova u vinu u Bosni i Hercegovini i dalje je niska. Djelomično, to je zato što najpopularnije sorte vina u Bosni i Hercegovini nisu međunarodne, već regionalne, kao što su vranac, žilavka i drugi.

Domaća i regionalna vina također dominiraju premium segmentom u Bosni i Hercegovini.
Većina premium prodaje vina odvija se u on-trade kanalu.

Šampanjac je zabilježio najveći rast ukupnog obima u prodaji vina tokom 2018. godine, iako je ostao zanemarljiv u smislu ukupne prodaje.

To je proizvod koji sebi ne može priuštiti mnogo potrošača u Bosni i Hercegovini, što snažno ograničava njegov potencijalni doseg, navode iz Euromonitora.
Facebook Twitter Print