Život i umjetnost
Airbnb ušao na tržište luksuznih nekretnina
28.6.2019 12:05 | Indikator.ba
U vrijeme kada je Airbnb primio kritike i regulatorne zahtjeve zbog širenja i negativnog utjecaja na tržište nekretnina i lokalnih zajednica u gradovima, tvrtka je proširila svoje usluge na tržište visokog cjenovnog razreda.

U nizu luksuznih nekretnina koje se već mogu iznajmiti pod pokroviteljstvom Airbnb Luxea, kako se naziva novi derivat online instalacijske platforme, postoje dvije hiljade luksuznih zgrada. Među njima su, na primjer, vile u Toskani, dvorci u francuskim selima i luksuzne zimske kolibe na Novom Zelandu.

"Stvorili smo sveobuhvatnu strategiju proizvoda za svakog putnika. Luxe je za one koji traže luksuz", kaže suosnivač i izvršni direktor Airbnb Brian Chesky o proširenoj luksuznoj ponudi u New York Timesu.

Gosti luksuznih domova, kao i Chesky, su isti oni gosti koji su u mlađim godinama unajmljivali kod njih kauč. Sada imaju dobro plaćene poslove i zahtjevnije ukuse i traže prestižni smještaj, objašnjava suosnivač Airbnb-a.

Danas je Airbnb najveći svjetski pružatelj turističkih usluga, koji je na međunarodno tržište ušao s povoljnim noćenjima u 2008. i kao zajednička platforma za dijeljenje stanova, a potom se razvio u najvećeg svjetskog dobavljača turističkog smještaja koji je orijentiran na profit. Prošle godine ja imao 60-postotno povećanje rezervacija u iznosu od 800 eura i više po noćenju.

Najskuplja opcija na Airbnb Luxeu je privatni atol (koraljno ostrvo) u Francuskoj Polineziji, Nukutepipi, za koji se mora izdvojiti najmanje 900 hiljada eura sedmično, a u 21 sobi prima 52 gosta.
U njemu se nalaze i četiri bazena.
Facebook Twitter Print