Politika i društvo
Alibaba promoviše Srbiju kao turističku destinaciju
8.9.2019 16:08 | Indikator.ba
Turistička organizacija Srbije /TOS/ potpisala je ugovor sa kineskom kompanijom "Alibaba" o turističkoj promociji Srbije, dok će na kineskoj državnoj televiziji Srbija biti predstavljena i kao destinacija za snimanje filmova.

Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Rasim Ljajić je rekao novinarima u Sjamenu, gdje predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija i trgovine, da je ugovor potpisan sa turističkom platformom "Fligi", koja pripada "Alibabi".

Prema njegovim riječima, to podrazumijeva turističku promociju Srbije do 30. novembra na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama “WeChat” i "Weibo", koje su pandan "Facebooku", "Instagramu" i "Twitteru", prenijeli su beogradski mediji.

"Na svim platformama "Alibabe" predstavićemo sve što Srbija može da ponudi u turističkom smislu. To je ogroman rezultat koji smo postigli poslije dugo godina pregovora i razgovora sa kompanijom iz Kine", rekao je Ljajić.

On je izrazio uvjerenje da će promocija Srbije na tim platformama uticati na povećanje broja turista iz Kine.

"Nadam se da nam dolaze još bolji dani kada je reč o saradnji Srbije i Kine u oblasti turizma", rekao je Ljajić.
Facebook Twitter Print