Život i umjetnost
BiH novootkrivena destinacija GetMyBoat-a - "Airbnb-a za brodove"
10.9.2019 16:49 | Indikator.ba
"Airbnb za brodove" GetMyBoat izvijestio je o velikom rastu poslovanja u jugoistočnoj Evropi, a jedna od novootkrivenih destinacija je Bosna i Hercegovina.

Tvrtka je izvijestila da je, iako bez posebnih poticaja za povećanje listinga vlasnika čamaca u regiji, primijetila snažan organski rast, koji glasnogovornica tvrtke i voditeljica marketinga Val Streif povezuje s "luksuzom bez visokih cijena".

Kao što su stranice poput Airbnb postale popularne u cijeloj regiji, što omogućuje vlasnicima apartmana da se direktno povezuju s putnicima iz inostranstva, GetMyBoat također ima vlasnike brodica i turoperatore izlistirane na svom web sajtu.

"U Istočnoj Evropi najpopularnije su privatne brodske ture na manjim motornim jahtama, jedrilične ture, otočna skakanja i krstarenje", kazala je Streif u intervjuu za IntelliNews.

"Naša tehnologija mijenja način na koji ljudi putuju u ove manje poznate zemlje Evrope. Neke od naših novih vrućih tačaka uključuju Crnu Goru, Bugarsku, Rumuniju i Poljsku, gdje je naše prisustvo bujalo posljednjih nekoliko ljetnih mjeseci", dodaje ona.

Usluge rezervacija putem Interneta i mobilne aplikacije pomažu turistima da otkriju manje poznate regije, a prema Streif turisti šire svoje avanture izvan zasićenih mjesta u Grčkoj i Hrvatskoj istražujući više istočne Evrope".

Navodi Bosnu i Hercegovinu kao novonastalu destinaciju, koja sada ima preko 1.000 lsitinga na web stranici GetMy. Ovo je otprilike četvrtina onih u susjednoj Hrvatskoj, dugo vremena popularnoj destinaciji za otočna skakanja. Drugdje u jugoistočnoj Evropi tvrtka ima više od 1500 listinga u Turskoj, 300 u Crnoj Gori, 200 u Mađarskoj i 100 u Bugarskoj. Ova web lokacija ima više od 130 000 listinga u 184 zemlje.

Ovo je velika promjena za tvrtku koja je osnovana u San Franciscu u januaru 2013., a u početku je gotovo čitav posao bio koncentriran u San Diegu, Miamiju, Fort Lauderdaleu i drugim brodarskim lokacijama sa sjedištem u SAD-u.

Dok je GetMyBoat testirao oglašavanje u raznim gradovima, Streif kaže da je veliki dio povećanja "potpuno organski - s više putnika koji otkrivaju aplikaciju i isprobavaju je, razgovaraju o tome sa svojim prijateljima i šire poruku među putničkim zajednicama".

"Sada vidimo mnogo rezerviranja plovila u ovom regionu, posebno na Balkanu, u mjestima poput Crne Gore, Hrvatske i Albanije, a Jadransko more je prekrasno i pruža nevjerovatne mogućnosti za razgledavanje. Ne raste tako brzo kao tržišta SAD-a i Sjeverne Amerike, ali nedavni porast primjetan je i trend je koji očekujemo da se nastavi i u 2020. i dalje. Više ljudi želi putovati na ove prelijepe, manje poznate lokacije jer su pristupačne i nude niz nevjerovatnih iskustava".
Facebook Twitter Print