Kompanije i tržišta
Grand Prom vodeći na tržištu kafe, a Plantago na tržištu čaja u Bosni i Hercegovini
29.11.2019 07:00 | Indikator.ba
Vodeći igrač na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini ostaje Grand Prom u 2019. godini, a slijedi ga niz domaćih i međunarodnih igrača, dok je na tržištu čaja lider domaći Plantago, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Grand Prom bio je jedan od prvih igrača koji je uspio postići dostupnost širom zemlje, šireći se kroz prehrambene lance i koristeći oglašavanje kako bi se probio do navika potrošača.

Jedan od 10 najboljih igrača kafe - Franck doo, predstavio je u 2019. novi proizvod instant kafe Franck Superiore i bio je vrlo aktivan na Međunarodni dan kafe kako bi ga promovirao.
U martu 2019., drugoplasirani u pogledu maloprodajne vrijednosti, Vispak d.d. je također predstavio novi proizvod instant kafe, Dream kafa.

Nestlé je pionir instant kafe u Bosni i Hercegovini, a Nescafé proizvodi i dalje dominiraju u prodaji, uprkos relativno skupoj cijeni.

Ostali igrači na polju instant kafe više puta su se pokušali natjecati nudeći niže cijene, ali s ograničenim uspjehom, navodi Euromonitor.

Na tržištu čaja u 2019. godini domaći proizvođač Plantago nastavio je biti vodeći u Bosni i Hercegovini. Ova mala, domaća privatna tvrtka razvila je imidž cijenjenog proizvođača specijalizirajući se za tradicionalno popularne sorte čaja i nudeći visokokvalitetne domaće sastojke od kojih većinu proizvodi sama.

Teekanne čajevi često su se nudili po sniženim cijenama tokom 2018. i 2019. Ovi proizvodi su prilično skupi, tako da je ovo bila izvrsna strategija za privlačenje potrošača i povećanje udjela.

U Bosni i Hercegovini u čaju dominira format čajnih vrećica.
Facebook Twitter Print