Najbolji poslovni potez
Počeo izbor najboljeg poteza u zimskom turizmu
23.12.2019 06:41 | Indikator.ba
Sa prvim kalendarskim danom zime poslovni portal Indikator.ba započeo je neprofitni i nepristrasni izbor najboljeg poteza u turizmu za sezonu zima 2019/2020, da bi sa prvim danom proljeća zaključio prikupljanje i analizu podataka a u aprilu saopštio odluku o dodjeli priznanja.

Bazu podataka za izbor najboljeg poteza činit će poslovne i druge informacije o podizanju kvaliteta usluge, investicijama, kreiranju novog turističkog proizvoda, održavanje staza, unapređenje gostoprimstva i bezbjednosti gostiju na skijalištima, organizovanje kulturnih i zabavnih sadržaja, povećanje broja gostiju, marketinške i druge aktivnosti.

Takve podatke prikupit ćemo putem poslovnih i informacionih mreža a mogu ih dostaviti i turistička udruženja, lokalne i druge zajednice, naravno i pojedinci koji će u naredna tri mjeseca boraviti u zimskim centrima i drugim turističkim destinacijama.

Odluku o najboljem potezu donijet ćemo uz aktivno učešće naših konsultanata na projektu "Izbor najboljeg poslovnog poteza" a to su prije svega visokoškolske ustanove koje obrazuju kadrove za turističku djelatnost i menadžment poput fakulteta u Dubrovniku, Ljubljani, Sarajevu, Trebinju.

Istovremeno proširit ćemo listu partnera zainteresovanih za realizaciju ovog projekta među kojima su tokom 2019.godine bili Privredna komora Federacije BiH, drogerie market dm u BiH, Bosanskohercegovački auto-moto klub (BIHAMK), Intesa Sanpaolo banka.

Prvi izbor najboljeg poteza u turizmu za zimsku sezonu organizovan je prošle zime a priznnje ovog portala dodijeljeno je Olimpijskom ski centru Jahorina.

Priredio: Hajdar Arifagić
(Foto: Pixabay)
Facebook Twitter Print