TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kompanije i tržišta
Ovi su lideri na tržištu flaširane vode i karbonata u Bosni i Hercegovini
27.12.2019 07:23 | Indikator.ba
Fortenova Grupa je u 2019. godini bila lider na tržišt flaširane vode u Bosni i Hercegovini, dok je Coca-Cola HBC nastavila dominirati u karbonatima, pokazuju analize analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Fortenova Grupa je vodeća u proizvodnji flaširane vode zahvaljujući ponudi raznih brendova, a to su Sarajevski Kiseljak, Sensation, Jana i Jamnica.

Sa širokim asortimanom proizvoda i jakim robnim markama, tvrtka ima koristi od zauzimanja najviše prostora na policama namijenjenim vodi u bocama u Bosni i Hercegovini.

Vitinka je na drugom mjestu zbog širokog asortimana kvalitetnih marki modernog dizajna i kreativne komunikacije. U aprilu 2019. tvrtka je lansirala novo pakiranje od 1 litre marke Vivia, koju je pratila marketinška kampanja sa sloganom "Pijte više".

Domaće i regionalne amrke donomirale su tržištem flaširane vode u Bosni i Hercegovini u 2019. Neki međunarodni proizvođači prisutni su u toj kategoriji, ali čine zanemariv udio prodaje, navodi Euromonitor.

Coca-Cola HBC nastavila je dominirati tržištem karbonata u Bosni i Hercegovini u 2019. godini nudeći različite marke širom kategorije.

Njeni brendovi svrstavaju se među najprepoznatljivije proizvode široke potrošnje zahvaljujući podršci raznim promotivnim aktivnostima, a ovo je područje u kojem Coca-Cola ima odličan uspjeh.

U januaru 2019. godine Marbo Product iz Srbije, koji je uvlasništvu PepsiCo od 2008. godine, preuzeo je distribuciju PepsiCo-ovog portfelja karbonata od Sarajevske pivare. U Euromonitoru vjeruju da će to imati dugoročni učinak, a očekuje se jači rast PepsiCo karbonata (Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton) tokom predviđenog razdoblja.

Nakon niza izdanja Sky Cole s ograničenim izdanjima s DC superherojima, Sarajevski kiseljak nastavio je saradnju s Warner Brosom, uvođenjem Sky Cola proizvoda temeljenih na Batmanu 2019. Ovo će obilježiti 80-godišnjicu Batmana i vjerovatno će privući mlade potrošače i pozitivno utjecati na prodaju Sky Cole, navodi Euromonitor.

Analitička kuća na kraju napominje da je povećana zdravstvena svijest uticala na prodaju karbonata u 2019. godini. Na internetu i u štampi objavljeni su brojni članci koji su istaknuli negativne učinke karbonata na zdravlje, uključujući povećani rizik od srčanih bolesti i dijabetesa tipa 2, te potaknuli ograničenu konzumaciju karbonata.
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA