Život i umjetnost
Novi identititet Mastercarda je zvučni
8.1.2020 11:43 | Indikator.ba
Granica između umjetnosti i trgovine neprestano se zamagljuje, Mastercard se udružio sa švedskom pjevačicom Nadine Randle na pjesmi koja objedinjuje ''''sonic brand'''' platnog diva.

Mastercard je otkrio svoj zvučni identitet branda, postignut uz pomoć Mikea Shinode iz američkog rock benda Linkin Park, prije godinu dana.
Potez je bio dio rebranda koji je viđen i kao Mastercardovo uklanjanje svog imena s logotipa i nastojanje da pojača svoj identitet na načine koji su prikladniji za digitalno doba.

U posljednjem koraku, divovski karton sarađuje s tekstopiscem i producentom Niclasom Molinderom kako bi koristio jingle u pjesmama.
Prvo je nastojanje da se "autentično integriraju vrijednosti marke i zvučni identitet tvrtke" u song Merry Go Round.

"Jedinstveno fleksibilna zvučna melodija dodaje dinamičnu dimenziju ''''Merry Go Round'''' koja unosi strast i optimizam - dva ključna načela identiteta Mastercarda i važno odvajanje od pjesme same", kaže pjevačica.

Glavni direktor ureda za marketing i komunikacije Mastercarda Raja Rajamannar dodaje: "Zvuk je naša sljedeća granica za izražavanje marke i moćan način da dođemo do potrošača kroz strasti koje nas sve spajaju."
Facebook Twitter Print