Kompanije i tržišta
Počeo Imm Cologne 2020: BiH predstavlja sedam kompanija
14.1.2020 06:23 | Indikator.ba
U njemačkom gradu Kelnu počeo je Međunarodni sajam namještaja koji slovi za jedan od najvećih svjetskih skupova u tom sektoru i koji određuje trendove u uređenju interijera za predstojeću godinu, a među izlagačima su i ove godine kompanije iz Bosne i Hercegovine.

Na prestižnom sajmu Imm Cologne 2020 koji se održava od 13. do 19. januara, u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine predstavlja se sedam bh. kompanija.

Na zajedničkom štandu, površine 209 kvadratnih metara, svoje proizvode izložili su Elgrad d.o.o. Teslić, Ema-Konjuh International d.o.o. Sarajevo/Teslić, Formino d.o.o. Teslić, Malak Janj d.o.o. Donji Vakuf, Minalli d.o.o. Živinice, Roccaforte d.o.o. Vitez i Senex d.o.o. Čelić.

U njihovoj ponudi dominiraju proizvodi bazirani na punom drvetu (namještaj za trpezarije, dnevne i spavaće sobe), a dvije kompanije prezentiraju i namještaj za kupaonice.

Svi izlagači štanda Bosne i Hercegovine, ali i još sedam firmi koje izlažu samostalno, predstavljene su i u reklamnoj brošuri Möbel "Made in Bosnia and Herzegovina" koja je, kao poseban dodatak, objavljena u decembarskom izdanju austrijskog stručnog časopisa za namještaj i interijer Wohnkultur.

U dekadi kontinuiranog prisustva na IMM-u, VTKBiH je u okviru grupnog štanda podržala 76 nastupa firmi iz cijele BiH, a uzevši u obzir sudjelovanje pojedinih firmi na više nastupa, podržano je ukupno 40 različitih kompanija.

Izlagači paviljona Bosne i Hercegovine su prošli faze od ponovne pojave na tržištu i postepenog stjecanja reputacije dobavljača kvalitetnog namještaja po željama kupaca, pa sve do izvanrednih dostignuća firmi koje sada individualno izlažu dizajniran namještaj visoke cjenovne kategorije, a nekada su bile dio grupnog štanda BiH.

Slogan nastupa "Tradition for Future", koji se zadržao do danas, nastao je na temelju komparativnih prednosti na koje se oslanjamo u izgradnji budućnosti izvoza namještaja iz Bosne i Hercegovine: obilje šumskih resursa, tradicija obrade drveta i afirmacija domaćeg dizajna.

Pozitivni efekti projekta su višestruki, a dva ključna odnose se na realizirani izvoz i poboljšanje imidža države.

Sumarni rezultati provedenih follow-up analiza za period izlaganja od 2011. do 2019. ukazuju da je ukupna izvozna prodaja realizirana po osnovu kontakata ostvarenih na ovom sajmu iznosila oko 9,3 miliona eura, a ukupna očekivanja daljnjeg izvoza u postsajamskom periodu (koji iz ugla Komore nije moguće dalje pratiti) iznose još dodatnih 17,8 miliona eura.

Ove godine na sajmu IMM Cologne učestvuje 1.200 kompanija iz 50 država.

Sajamski prostor na 240 dunuma podijeljen je u deset odjela u kojima posjetitelji mogu vidjeti najnovije trendove u oblasti namještaja.
Dizajnerska rješenja luksuznih velikih soba su i ove godine u centru pažnje, ali sve više pažnje posjetilaca privlače i moderna i praktična rješenja za opremanje malih prostorija.

Posebno se ističu izlagači ekološki čistih proizvoda.
Facebook Twitter Print