Komentari i analize
Bingo zadržao ugodno vodstvo u trgovačkom sektoru u BiH
29.2.2020 06:00 | Indikator.ba
Domaći trgovački lanac Bingo zadržao je ugodno vodstvo u savremenim prodavnicama prehrambenih proizvoda u 2019. godini u odnosu na najbliže konkurente Konzum i Mercator, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Fokus Binga tokom prošle godine ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast.

Drugoplasirani igrač Konzum nastavio je strategiju širenja u 2019. godine. Tokom ovog razdoblja otvorio je brojne nove poslovnice, uključujući četiri tokom februara, koje su ponudile radna mjesta za 20 novih zaposlenika.

Trećeplasirani Mercator - BH doo ponovno je predstavljen u Bosni i Hercegovini tokom posmatranog razdoblja, u sklopu restrukturiranja maloprodajnog poslovanja Agrokora. Kako bi pojačao kolateral i povećao povjerenje svojih partnera u solventnost Agrokora, Mercator se vratio u krajolik, preuzevši 78 prodajnih mjesta koja su bila pod upravom trgovačke marke Konzum, podsjeća Euomonitor.

Moderni trgovci na malo prehrambenim proizvodima zabilježili su snažan rast u 2019. godini, što je negativno utjecalo na tradicionalne maloprodajne prodavnice prehrambenih proizvoda koje su imale negativan rast vrijednosti. To je rezultat trenda modernizacije trgovine na malo, koja oblikuje maloprodajni krajolik zemlje.

- Tokom prošle godine moderni trgovci prehrambenim proizvodima prošli su burno razdoblje, kako bi pojačali likvidnost, u početku tokom naglog izlaska Tuš trgovina, a nakon toga krize s Agrokorom koja je prijetila. Strah od bankrota i naknadno razgranavanje velikih trgovačkih lanaca poput Tuša, Mercatora ili Konzuma poremetilo je rad modernih maloprodajnih prodavnica u zemlji, okončavši dugotrajno razdoblje stabilnog rasta tokom kojeg su se u maloprodajni trgovački lanci formirali i uspješno konsolidirali maloprodajne proizvode u zemlji, zaključuje Euromonitor.
Facebook Twitter Print