Život i umjetnost
Koliko su kupci zadovoljni bankarskim aplikacijama
31.5.2020 06:07 | Indikator.ba
Da bankarske aplikacije nisu već odavno izumljene, koronska pandemija možda bi dala odlučujući zamah da se to učini.

U doba kad se lični kontakti radije izbjegavaju nego održavaju, korisno je raditi bankarstvo od kuće ili u pokretu bez kontakta s bankovnim savjetnikom ili korisničkim terminalom u poslovnici. Jedino je pitanje koje su bankarske aplikacije zaista dobre.

Euro am Sonntag je pokušao dati odgovor na to pitanje te je naručio od Njemačkog instituta za kupce (DKI) internetsku anketu na web stranici investitora boerse-online.de. U gotovo četiri sedmice od 9. aprila do 5. maja 2020. zabilježeno je 3.152 odgovora.

Šef DKI-a Jörn Hüsgen ovako rezimira rezultate:
Klijenti banke imaju vrlo različita stajališta o bankarskim aplikacijama. Čak i ako je većina njih korisna, velike su razlike u zadovoljstvu klijenata. Te razlike, koje se ogledaju u prijatnosti prema korisniku, funkcionalnosti i kvaliteti informacija, rezultirale su općim ocjenama koje aplikaciju ING banke navode kao najbolju. Njihovi korisnici su najzadovoljniji.

Pohvale koje su uputili ovoj aplikaciji su, između ostalog njen izgled, kratko vrijeme učitavanja i jednostavnost korištenja.

Također su ocijenili raspon vrsta prijenosa (npr. prijenos fotografija) i sigurnosne postupke (uključujući mTan) kao pozitivne. Nijedna aplikacija nije preporučena od sudionika toliko često kao aplikacija ING banke. Bankovne aplikacije Comdirect, Norisbank i Postbank (sve "vrlo dobro") također su postigle visoke nivoe zadovoljstva.
 
Za Targobank je, s druge strane, data samo ocjena "dovoljna". To ne znači da su korisnici ove aplikacije potpuno nezadovoljni. Ali mnoge su kvalitete ocijenili lošijim nego kod drugih pružatelja usluga. Jedna od najvećih kritika je sljedeća: aplikacija ne nudi mogućnost upravljanja sa više računa iz različitih banaka (multibanking).
Facebook Twitter Print