Kompanije i tržišta
Proizvodi ljepote i lične njege: Lanac drogerie markt ostvario natprosječan rast
1.7.2020 05:42 | Indikator.ba
Vodeći lanac drogerija/parafarmacija dm-drogerie markt ostvario je iznadprosječni rast u mnogim kategorijama ljepote i lične njege u 2019. godini u Bosni i Hercegovini. Uspio je pridobiti povjerenje potrošača svojom linijom privatnih marki i pozicionirati svoje brendove kako bi iskoristio daljnje mogućnosti rasta, navodi se u analizi Euromonitora.

Analitička kuća navodi da su česta sniženja bila glavno obilježje na mnogim područjima proizvoda ljepote i lične njege u 2019. godini.

- Određeni trgovci na malo su se oslanjali na popuste kako bi potaknuli prodaju mnogih proizvoda za ljepotu i ličnu njegu, posebno vrhunskih proizvoda, navodi se u analizi.

Pandemija COVID-19 utječe na sva područja ljepote i lične njege u BiH u 2020. godini, pri čemu u nekim područjima dolazi do znatno smanjenog nivoa potražnje potrošača zbog mjera "lockdowna" i sve veće ekonomske nesigurnosti.

Euromonitor predviđa da će se neka područja ljepote i lične njege brže oporavljati tokom 2021. godine, dok će druga iskusiti sporiji povratak na prigušeni nivo rasta.

Sveukupno, međutim, očekuje se da će ljepota i lična njega u Bosni i Hercegovini nastaviti rasti tokom predviđenog razdoblja, kako u količini tako i u vrijednostima.
Facebook Twitter Print