Komentari i analize
Euromonitor: Pad prodaje piva u BiH od 27 posto u ovoj godini
4.9.2020 05:57 | Indikator.ba
Očekuje se da će količina piva u trgovini u 2020. godini pasti za 27 posto u svjetlu utjecaja COVID-19, navodi se u najnovijoj analizi Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

To se vrlo nepovoljno uspoređuje s očekivanom prognozom porasta od 2 posto za 2020. godinu tokom istraživanja koje je ova analitička kuća provela prije širenja virusa.

Iako su nivoi konkurencije u pivu u Bosni i Hercegovini niži nego u mnogim drugim zemljama, vođe kategorija nastavljaju se baviti razvojem novih proizvoda i programima društvene odgovornosti kako bi ostali relevantni u javnosti. Na primjer, početkom 2020. godine Sarajevska pivara ponovno je počela proizvoditi marku Löwe.

Euromonitor predviđa da će skuplji proizvodi vjerovatno doživjeti najgori pad prodaje tokom 2020. godine kao rezultat situacije s COVID-19.

-Iz ovog srazloga očekuje se da će premium lager i aromatizirani/miješani lager imati najslabije rezultate tokom godine, s tim da su domaći premium lager i uvozni premium lager među kategorijama zabilježili najveći pad prodaje tokom 2020. godine, navodi Euromonitor.

Ipak, očekuje se povratak na ustaljeni, umjereni rast prodaje.

Analitičari Euromonitora predviđaju da bi se značajni pad prodaje koji se očekuje u 2020. godini trebao poništiti 2021. jer će se potrošači vjerovatno vratiti u trgovine čim budu mogli.

Osvrćući se na trend craft piva koji se i dalje širi Europom, uključujući i neke balkanske zemlje, Euromonitor konstatuje da u Bosni i Hercegovini scena craft piva ostaje vrlo nerazvijena.

Na kraju razdoblja pregleda bila je dostupna samo nekolicina craft marki piva, od kojih niti jedna još nije uspostavila široku ili dosljednu distribuciju.
Facebook Twitter Print