Najbolji poslovni potez
Najbolji potez u zimskom turizmu: Ručak na skijama
19.1.2021 05:21 | Indikator.ba
Istekao je prvi mjesec kalendarske zime 2020/2021. godine. Za samo mjesec dana zimski turistički centri, banke, ugostitelji... povukli su nekoliko sjajnih poteza kako bi privukli goste, ispoštovali mjere uvedene zbog pandemije korona virusa, a njihov boravak na čistom zraku učinili zanimljivim i sigurnim. Analitičari portala Indikator.ba neprekidno prate i registruju te aktivnosti kako bi posljednjeg dana ove zime izabrali najbolji potez u turizmu za sezonu zima 2020/2021.godinu. Na listi potencijalnih dobitnika priznanja ovog portala tokom posljednje tri sedmice dopisani su Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, ski centri Čajuša na Kupresu i Blidinje, Uni Credit Banka i NLB banka, Petrol, hotel Reumal Fojnica. Ranije su na tu listu upisani Centrotrans Eurolines, zimski centar Vlašić i Park prirode Vjetrenica.

Za razliku od ranijih godina i sezona, dešavanja u bosanskohercegovačkom turizmu ove zime informativno dobro prate i brojni domaći mediji ali i oni u susjedstvu i komšiluku. To je od velike važnosti jer ohrabruje vlasnike, menadžere, uposlene da bezprijekorno rade svoj posao uvažavajući pravila nametnuta zdravstvenim protokolima a sve s jednim ciljem: da ostanemo zdravi!

Turistička zajednica Tuzlanskog kantona kreirala je zanimljivu ponudu kako bi počevši od ove zime privukla domaće goste da posjete i borave na ovdašnjim planinama Majevici, Konjuhu, ski centru Karaula, centru za odmor i rekreaciju Zlača... Pandemija i činjenica da je većina evropskih zemalja zatvorena za turiste ovdašnje turističke radnike je podstakla da se potpuno posvete ovdašnjoj klijenteli. Zasad to čine s mnogo truda i šarma.

Ski centar Čajuša najveći dio ugostiteljskih usluga izvukao je iz restorana i barova nudeći hranu i piće uz rub i na kraju skijaških staza. Od pića do ručka (s posebno bogatim roštiljem) sve nude na snijegu. Skije se ne moraju odlagati!

Popularno skijalište na Blidinju u najboljem redu i tradicionalnom gostoprimstvu minulog vikenda dočekalo je nekoliko stotina gostiju iz Splita i dijela Dalmacije, ali i veliki broj skijaša iz bh. gradova.

Uni Credit Bank, NLB banka i Petrol omogućili su povoljnosti za kupovinu ski-pasa, čak i popuste do 30 posto u odnosu na cijenu koja se plaća na blagajni skijališta. Taj osjećaj zajedništva u nastojanju da zimska sezona ne propadne mogao bi biti povod za neke nove poteze brojnih aktera u turističkoj privredi i van nje.

Fojnički hotel Reumal koji je krajem minule godine zbog neželjenih ekonomskih posljedica pandemije došao na rub propasti povukao je potez spasa. Otvorio je vrata gostima i među prvima u regiji ponudio program kovid rehabilitacije čime nastoji sačuvati radna mjesta i djelatnost na kojoj ovaj grad počiva.

Svemu su naravno pogodovali meteorološki uslovi koji su na skijališta donijeli prirodni snijeg, hladnoću koja je zarumenila obraze i ljepotu bosanskohercegovačkih krajolika učinila čarobnom. Otuda je za očekivati da će sličnih, a uvjereni smo i mnogo boljih, poteza u preostala dva mjeseca turističke sezone Zima 2020/2021. biti još. Redakcija poslovnog portala Indikator.ba u skladu sa svojim sloganom "Mjera uspjeha" će ih analizirati i valorizovati angažujući u tom poslu i pojedine članove konsultantskog tima na čijem čelu je ove sezone prorektorka Sveučilišta iz Dubrovnika prof. dr. Ivana Pavlić. Namjera je da priznanja za najbolje poteze ove sezone budu uručena tokom proljeća što će biti i jedna od manifestacija obilježavanja desetogodišnjice rada ovog portala.

Izbor najboljeg poteza u turizmu za sezone zima i ljeto dio je projekta "Izbor najboljeg poslovnog poteza" u BiH, regiji, Evropi i ostatku svijeta koji Indikator.ba realizuje u partnerstvu sa Privrednom komorom Federacije BiH, kompanijom dm - drogerije i markt u BiH, Intesa Sanpaolo Bankom, Visokom školom za hotelijerstvo i turizam Trebinje. Imamo najavu da se ovom projektu žele prikloniti i još neki.

Ovo je i prilika da odgovorimo na nekoliko upita koje smo u povodu ovozimskog izbora dobili od čitalaca, turista i turističkih radnika i organizacija. Pitali su da li oni mogu predlagati kandidate za nagradu u ovoj turističkoj sezoni. Pitanja ove vrste nas raduju a odgovor je: možete, bez obzira da li to činite kao pojedinac, grupa ili kolektiv. Važno je da to bude potez koji je kreiran, odnosno povučen ove, a ne neke ranije zime i da je koliko je to moguće originalan.

Priredio: Hajdar Arifagić
Facebook Twitter Print