Komentari i analize
Šta Bingo dobija preuzimanjem Via Medije
3.4.2021 06:15 | Indikator.ba
Novom akvizicijom kompanije Via Media, najveći trgovac u Bosni i Hercegovini, Bingo Tuzla, postaće značajan igrač i u novom poslovnom segmentu u kojem do sada nije širio svoje djelovanje - marketinškoj djelatnosti.

Prema nedavnoj analizi koju je uradio Dijapora Invest, Via Media je osma najveća komapanija u djelatnosti oglašavanja i istraživanja tržišta u Bosni i Hercegovini, a šesta po ukupno ostvarenoj dobiti.

Vodeći je Sport Klub d.o.o. Sarajevo, a slijede Media Pool doo Sarajevo i Universal Media doo Sarajevo.
Via Media je u 2019. godini, prema ovim podacima, imala prihod od 6,28 miliona KM, ali značajno zaostaje za vodećim igračima (Sport Klub 28,47 mil KM, Media Poll 21,92 miliona, Universal Media 14,47 miliona KM).

Ulazak u marketinški segment pokazuje da je Bingo dobro prepoznao poslovne prilike. Osim što će kao veliki poslovni sistem koji ima velike potrebe za oglašavanjem imati vlastiti kanal promocije, mješoviti konglomerat sa sjedištem u Tuzli zagazio je i u vrlo kurentnu djelatnost.

Istraživanje Dijaspora Investa pokazuje da je sektor oglašavanja vrlo dinamičan budući da ukupan prihod od prodaje kontinuirano raste posljednje tri godine. Rast u 2018. u odnosu na 2017. godinu je iznosio 21,66 miliona KM. U 2019. prihod od prodaje iznosi 322,68 miliona KM što predstavlja porast od 36,55 miliona KM. Za isti period od 2017. do 2019. prihod od izvoza se povećao za 15,9 miliona KM.

No, treba imati u vidu da sektor oglašavanja u BiH prilično mali u odnosu na zemlje okruženja i da je još uvijek nedovoljno uređen.

Broj zaposlenih u sektoru povećao su u 2019. godini na 2.315 radnika, a prosječna mjesečna bruto plata ovih kompanija je iznad prosjeka plate u BiH i iznosila je 2.142,00 KM.

B. S.
Facebook Twitter Print