Kompanije i tržišta
Nedostatak povjerenja glavni je problem e-trgovine, firme u JIE mogu ga riješiti uz pomoć GIZ-a
7.5.2021 07:34 | Indikator.ba
E-trgovina postala je neizbježni dio svakodnevnog života nakon izbijanja
COVID-19, ali iako ruši rekorde na globalnom nivou, ona u regiji jugoistočne Evrope poprilično zaostaje.

Iako se broj online kupaca svakodnevno povećava, on se u regiji kreće tek između 3 posto i 32 posto, što je je manje od polovice prosjeka EU koji iznosi 68 posto.

Jedan od glavnih razloga u pozadini niskog bavljenje internetskom kupnjom jeste nedostatak povjerenja potrošača u e-trgovinu, izvještava Indikator.ba.

Da bi se nametnula, e-trgovine mora biti pouzdana, kompetentna, predvidljiva, dobroćudna, transparentna i cjelovita kako bi se sprjeičila zloupotreba povjerenja kupaca. Kako bi se riješio složeni izazov povjerenja u e - trgovinu u jugoistočnoj Europi, GIZ (Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH) implementira projekat na temu "Povećanje povjerenja u e-trgovinu u Jugoistočnoj Evropi".

Radi se o unikatnom i inovativnom pristupu razvoja održivih poslovnih rješenja koja su usredotočena na potrebe kupaca. Identifikovana su četiri ključna izazova: povećanje povjerenja u online plaćanja, jačanje efikasnosti dostave u posljednjem kilometru, povećanje transparentnosti i kredibiliteta i povećanje kvaliteta e- trgovaca.

Početak projekta je predviđen za 25.maj 2021., a rok za prijavu je 10. maj 2021. godine.

Broj učesnika je ograničen na ukupno 25 do 30 učenika koji će biti pažljivo izabrani i pozvani na razvoj e-commerce rješenja.

Moći će učestvovati kompanije koje su svom portfelju imaju relevantne proizvode ili usluge koji bi mogli biti prilagođeni i postati dio novih poslovnih rješenja, a bave se e-trgovinom, IT-om, razvojem softvera, razvojem poslovanja, inovacijama, digitalnim marketingom, UX dizajnom, fintechom i slično.

Od odabranih sudionika bit će odabrani interdisciplinarni timovi
koji će sudjelovati u Innovation Sprintu za zajedničko stvaranje novih e-commerce rješenja.
Facebook Twitter Print