Život i umjetnost
Tržište ljepote i osobne njege u BiH doživjelo pad, lideri međunarodni igrači
8.5.2021 05:11 | Indikator.ba
Tržište ljepote i osobne njege u Bosni i Hercegovini zabilježilo je značajan pad u 2020. godini, a lideri na ovom polju ostale su međunarodne tvrtke na čelu s Beiersdorfom, LOréalom Adria i Procter & Gambleom, pokazuje istraživanje Euromonitora, izvještava Indikator.ba

Tržište ljepote i osobne njege doživjelo je pad kao rezultat promjena u načinu života potrošača i ograničenjima poslovanja preduzeća, uključujući maloprodaju, tokom krize COVID-19. Značajan pad socijalnih kontakata zbog prelaska na rad na daljinu i učenje na daljinu, zatvaranje ugostiteljskih objekata, objekata za zabavu i zabrinutost potrošača zbog izloženosti virusu SARS-CoV-2 imali su značajan negativan utjecaj na potražnju u nekoliko kategorija.

Međunarodne tvrtke nastavile su dominirati u mnogim proizvodnim područjima u domenu ljepote i osobne njege u vrijednosnom smislu 2020. godine, na čelu s Beiersdorfom, LOréalom Adria i Procter & Gambleom. Beiersdorf je jedini igrač koji je držao dvocifreni udio vrijednosti u 2020. godini, iako je ostao samo malo ispred LOréal Adria.

E-trgovina zabilježila je snažan rast u mnogim proizvodnim područjima kao rezultat krize COVID-19. Ograničenja u poslovanju u fizičkim trgovinama, uključujući zatvaranje nebitnih prodajnih mjesta, i zabrinutost potrošača zbog prijenosa virusa putem socijalnih kontakata potaknuli su sve veći broj potrošača da prvi put pokušaju e-trgovinu, dok su etablirani kupci online povećali opseg i učestalost kupnje.

Očekuje se da će se ljepota i osobna njega vratiti rastu u 2021. godini jer se neposredna prijetnja od COVID-19 smanjuje, a društvene i ekonomske aktivnosti počinju vraćati u normalnije tokove.
Povećani socijalni kontakt koji je rezultat povratka na radna mjesta i ponovnog otvaranja preduzeća u industrijama poput prehrambenih potrošačkih usluga potaknut će potrošače da ponovno usvoje strože režime osobnog njege, povećavajući prodaju proizvoda u kategorijama poput kozmetike u boji, njege kose i mirisa, predviđa Euromonitor.

B. S.
Facebook Twitter Print