Život i umjetnost
Cider/Perry nije popularno piće u BiH, a u vrijeme pandemije bilježi najveći pad prodaje
29.5.2021 04:19 | Indikator.ba
Cider/Perry nije popularno piće u Bosni i Hercegovini, a u 2020. godini u uslovima pandemije covida-19 pretrpio je najoštriji pad prodaje od svih alkoholnih pića u 2020. godini, navodi analitička kuća Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Najveći dio prodaje vrši se putem trgovinskih kanala.

Jedan od činilaca koji tradicionalno usporava prodaju Cider/Perry proizvoda jeste ograničena maloprodajna distribucija ovih proizvoda, što tvrtkama i brandovima otežava izlaganje proizvoda potrošačima. Međutim, s obzirom na to da se maloprodajni krajolik općenito razvija u Bosni i Hercegovini, broj modernih trgovaca mješovitom robom koji skladište Cider/Perry dramatično raste.

Na kraju razdoblja pregleda, Carlsbergov Somersby ostao je dominantna marka u Cider/Perry segmentu, dok su druge marke, uključujući Heinekenov Strongbow i Stari Lisac, jedine druge marke.

Somersbyev uspjeh izgrađen je na snažnom pristupu oglašavanju i marketingu, navodi Euromonitor.

B. S.
Facebook Twitter Print