Kompanije i tržišta
Podravka će uložiti 667 miliona eura u razdoblju 2021. - 2025.
9.6.2021 17:07 | Indikator.ba
Vrhunski hrvatski proizvođač hrane i lijekova Podravka planira uložiti oko 5 milijardi kuna (812,4 miliona USD / 666,8 miliona eura) u proizvodnju, logistiku i digitalizaciju, kao i u marketing i akvizicije do 2025., rečeno je u srijedu.

Plan ulaganja dio je poslovne strategije za razdoblje 2021. - 2025. koju je nadzorni odbor Podravke odobrio 9. juna, navodi se u priopćenju tvrtke.

Od ukupnog broja, oko 1,7 milijardi kuna uložit će se u nadogradnje i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna namjerava se usmjeriti u marketing kako bi se postigao organski rast, a oko 2 milijarde kuna bit će izdvojeno za akvizicije.

Podravka će u svom prehrambenom ogranku pokušati smanjiti ovisnost o uvozu jačanjem vlastite poljoprivredne proizvodnje i saradnje s lokalnim poljoprivrednicima. Što se tiče akvizicija, tvrtka postavlja kriterije za odabir potencijalnih ciljeva. Potencijalne akvizicije imale bi za cilj povećati prisutnost Podravke i tržišnu poziciju na tržištima i kategorijama koje su u fokusu tvrtke za postizanje daljnjeg brzog rasta.

U svom odjelu za lijekove, Belupo, tvrtka će težiti organskom rastu i akvizicijama. - Što se tiče neorganskog rasta farmaceutske grane, tvrtka želi biti aktivni sudionik i aktivno će tražiti stjecanje portfelja i proizvodna partnerstva, objasnio je.

Podravkine dionice dobile su na vrijednosti 0,34% i na kraju trgovačkog dana na Zagrebačkoj berzi u srijedu imale su cijenu od 592 kune.
Facebook Twitter Print