Kompanije i tržišta
Nestle povećao ulaganja u Bosni i Hercegovini
29.7.2021 12:56 | Indikator.ba
Poslovanje Nestlé SEM tržišta za prvu polovicu 2021. godine usklađeno je s ciljevima GRUPE, dosegnuvši 11,1% organskog rasta. Adriatic regija (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) je pridonijela tržišnim ciljevima s 10,9% organskog rasta.

Ovo je izjavio Laurentiu-Florin Dimitiru, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu nakon to je Nestlé danas predstavio polugodišnje rezultate za 2021. godinu.

Kategorije s najvećim rastom su poslastice, Nestlé Professional (za HoReCa), Nestlé Nutrition (dječja hrana) i Purina (hrana za kućne ljubimce). Donirani resursi za podršku zajednicama u prevladavanje ovog izazovnog vremena bili su 185.000 švicarskih franaka organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. - Nastavljamo istraživati i nastojimo pomicati granice mogućeg s hranom - fokusiramo se na okus, prehranu i na stvaranje rješenja koja su dobra za zemlju, kazao je Dimitiru.

Dodao je da je Nestle povećao ulaganja lokalni projekat u BiH, Zdravo!, Nestlé NeedsYOUth, Čista umjetnost, te da je odlučan da nastavi podržavati lokalnu zajednicu u još većoj obradi tema pravilne ishrane, zapošljavanja mladih i brige za okoliš.

Nestlé je u proteklom periodu u Bosni i Hercegovini pružio i podršku lokalnim zajednicama putem donacije za pomoć u ubrzanju procesa vakcinacije u iznosu od 100.000 švicarskih franaka.

Na nivou grupcije organski rast dostigao je 8,1%, sa stvarnim internim rastom od 6,8% i rastom cijena od 1,3%. Rast podržava i održivi zamah u maloprodajnim kanalima, te ponovni rast out-of-home kanala, uz povećanje cijena i tržišnog udjela.
Ukupna prodaja za prvu polovicu 2021. godine porasla je za 1,5% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka. Osnovna marža operativne dobiti od trgovanja (UTOP) dosegla je 17,4% i tako ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu.

Za drugu polovicu 2021. godine očekuje se organski rast prodaje za cijelu godinu u visinu od 5% do 6%. Osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju se sada očekuje da dosegne oko 17,5%.

- Organski rast bio je jak u većini zemalja, s odličnom prodajom u maloprodajnim kanalima i povratku na out-of-home kanale. Kroz brze inovacije, veliku podršku brenda, pojačanu digitalizaciju i snažan menadžment portfolija, izgradili smo temelj za konstantan organski rast u predstojećim godinama. Nestlé će nastaviti da investira, s ciljem budućeg profitabilnog rasta, kazao je povodom objave rezultata Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.
Facebook Twitter Print