Kompanije i tržišta
Dva mjeseca do otvorenja East Gate Malla: Poznati svjetski brendovi dolaze u Skoplje
1.8.2021 06:13 | Indikator.ba
U Skoplju, na mjestu nekadašnjeg "Skopskog sajma", vrata za sve ljubitelje kupovine uskoro će otvoriti "East Gate Mall" .

Otvaranje novog trgovačkog centra planirano je sredinom septembra, za dva mjeseca. Ovaj trgovački centar bit će pravo osvježenje i za glavni grad i za cijelu zemlju, nudeći jedinstveno iskustvo kupnje posjetiteljima i ljubiteljima dobre hrane.

East Gate Mall i Cushman & Wakefield / FORTONMKA rade više od tri godine na prepoznatljivoj mješavini robnih marki koja će potrošačima ponuditi novo iskustvo kupovine.

Već postoje informacije da je 95 posto ukupnog prostora za iznajmljivanje iznajmljeno lokalnim i međunarodnim markama. Početkom ove godine u javnost je procurila informacija da u novi trgovački centar stiže svjetski brend H&M, ali i da LIDL i neki drugi međunarodni lanci supermarketa koji posluju u regiji razmišljaju oulasku na tržište u Makedoniji, uključujući poznati SPAR i BILLA.

Vlatko Bogoevski, direktor tvrtke "Cushman & Wakefield / FORTONMKA" otkrio je za makedonski "Ženski magazin" koje druge marke se mogu očekivati ​​u ovom trgovačkom centru:

- Stvoriti strategiju iznajmljivanja trgovačkog centra East Gate Mall bio je pravi profesionalni izazov. Kao prvi korak strategije proveli smo temeljito istraživanje potrošačkih navika i trendova na lokalnom tržištu i uložili veliki trud u privlačenje novih marki na tržište. Pregledali smo trendove u regiji, ali i u Europi te stvorili odgovarajuću mješavinu stanara koja odražava najbolje iskustvo kupnje za posjetitelje, naglašavajući raznolikost u kategorijama mode, zabave, rekreacije, usluga. East Gate Mall trgovački je centar nove generacije koji nudi mješavinu robnih marki, zadovoljavajući potrebe široke ciljne skupine, koji pokriva ne samo našu zemlju, već i naše susjede s Kosova i iz Srbije. Cilj je bio privući nove marke poput poljske modne grupe LPP SA zajedno sa svojih pet robnih marki Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay, zatim Zara Home i Oysho iz grupe Inditex, kao i modne marke koje ulaze na makedonsko tržište prvi put, uključujući XYZ, Armani Exchange, Twinset, Partrizia Pepe, DeFacto i druge. Neizbježno je naglasiti da smo poseban naglasak i podršku dali lokalnim markama koje zaista imaju što ponuditi, tako da su 23% svih stanara makedonski lokalni brendovi, otkrio je Bogoevski.
Facebook Twitter Print