Ekonomija
Vinske ceste Hercegovine doživjet će rebranding, slijedi i digitalizacija
14.10.2021 04:59 | Indikator.ba
Predstavnici USAID Turizam projekta prezentirali su na skupština Grupacije proizvođača vina u Bosni i Hercegovini dosadašnje i buduće aktivnosti vezane za redizajn i rebranding Vinske ceste Hercegovina.

Istakli su zadovoljstvo saradnjom s Vanjskotrgovinskom komorom BiH na ovom važnom projektu za vinare i za turizam uopće.

Glavni fokus je stavljen na digitalizaciju Vinske ceste Hercegovine kao turističke destinacije.

Vinari su složni kako je nakon održanih festivala vina “Blaž Enology-a” i “Salona žilavke” potrebno nastaviti promociju bh. vina i na drugim destinacijama u regiji i šire.

Skupština je održana u prostorijama Vinarije Zadro na Domanovićima.

Vinska cesta Hercegovine je turistički proizvod kojeg sačinjavaju bogatstvo i ljepota čiste prirode – posebnosti vinorodnog područja, tradicija, kulturne i historijske znamenitosti. Proteže se od Ljubuškog na zapadu do Trebinja na istoku.

Udruženi subjekti Vinske ceste Hercegovina nude autohtone proizvode, posebno autohtona vina Žilavku i Blatinu, rakiju iz vlastite proizvodnje, te ostale tradicionalne specijalitete.
Nude uslugu razgledavanja prekrasnog ambijenta prirode i svojih imanja. Sastavljena je od: vinarija, restorana, muzeja, galerija, historijskih i prirodnih atrakcija, putničkih agencija.

Vinska cesta Hercegovine je utemeljena i službeno otvorena u aprilu 2007. godine.
Facebook Twitter Print