TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Najbolji poslovni potez
Svečanost u Sarajevu: Priznanja najboljima u turističkom ljetu
17.12.2021 06:33 | Indikator.ba
Poslovni portal Indikator.ba u ponedjeljak (20.12.2021) na prigodnoj svečanosti u Sarajevu dodijelit će priznanja za najbolji potez u turizmu u sezoni "Ljeto 2021.godine" i promovisati početak izbora u sezoni "Zima 2021/2022. godine".

Tim činom portal će okončati obilježavanje deset godina od svog formiranja i uspješnog rada. Posjećenost i čitanost objavljenih sadržaja na stranicama portala tokom minulih dvanaest mjeseci su znatno porasli a projekat "Izbor najboljeg poslovnog poteza" asfirmisao se kao pouzdana mjera uspjeha što je i u duhu njegovog slogana.

Najavljena izgradnja luksuznih apartmana na Jablaničkom jezeru (područje opštine Konjic), otvaranje Vaganske pečine u Šipovu i početak saradnje Neuma i Banje Luke u razvijanju turističkih veza najbolji su potezi u turizmu u Bosni i Hercegovini za sezonu ljeto 2021.godine, po ocjeni poslovnog portala Indikator.ba. Na svečanosti koja će biti upriličena u Privrednoj komori Federacije BiH kompaniji MFC iz Sarajeva, kao investitoru na Jablaničkom jezeru, turističkim organizacijama Šipova, Banje Luke i neumskom hotelu Vapore za realizovane poteze biće uručene diplome. Specijalno priznanje dobit će Senad Šantić, direktor i vlasnik firme ZEN - DEV iz Mostara jer je ovog ljeta za sve zaposlene radnike i njihove porodice organizovao i platio kolektivno ljetovanje u Alanji (Turska).

Ovo je četvrto ljeto u kojem portal Indikator.ba u okviru godišnjeg projekta "Izbor najboljeg poslovnog poteza u BiH, regiji, Evropi i ostatku svijeta" bira i najbolje poteze u turizmu odvojeno za sezonu ljeta i zima. Izbor najboljeg poteza u turizmu za sezonu Ljeto 2021. godina obavljen je na osnovu uvida na licu mjesta i analize više od 200 različitih informacija o turističkim aktvnostima, događajima, poslovnim odlukama i dogovorima tim-menadžera i pojedinaca u kompanijama, lokalnim zajednicama, turističkim organizacijama, hotelijertstvu, putovanjima, rekreaciji, investicijama, promovisanju održivog razvoja u turizmu, te valorizaciji prirodne i kulturne baštine.

Ovaj izbor je transparentan, neprofitan i nepristrasan, a stručno podržan od prof. dr. Ivane Pavlić sa Sveučilišta u Dubrovniku kao glavne konsultantice na projektu, te od Visoke škole za turizam i hotelijerstvo iz Trebinja. Njegov značaj u ovoj godini, kao zvanični partneri, podržali su Privredna komora Federacije BiH i drogeria markt dm.

Tokom promocije početka izbora najboljeg poteza u sezoni "Zima 2021/2022.“, koji će se odvijati tokom kalendarskog trajanja zime, portal Indikator.ba će iskazati namjeru da u taj izbor uključi pojedince, udruge, kompanije, institucije i iskoriste ga kao priliku da u sklopu toga ostvare marketinške i poslovne ciljeve i potvrde svoju društvenu odgovornost. Hercegovačka vinarija Andrija to je već učinila prije nekoliko dana iskazavši spremnost da uoči početka ljeta 2022.godine bude domaćin i suorganizator okruglog stola o temi "Vino kao turistički brend" i upriliči prvo javno kušanje vina od ovogodišnjeg uroda grožđa.

Priredio: Hajdar ARIFAGIĆ
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA