TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Najbolji poslovni potez
Počeo izbor najboljeg poteza u turizmu za sezonu Zima 2021/2022.
27.12.2021 07:37 | Indikator.ba
S prvim danima kalendarske zime poslovni portal Indikator.ba započeo je praćenje aktivnosti zimskih turističkih centara, javnih skijališta, sportsko-rekreativnih destinacija, turističkih organizacija i kompanija, hetelijera, ugostitelja i svih koji su na direktan ili indirektan način način uključeni u kompletiranje zimske turističke ponude.

Na kraju zime biće saopšteno ko je od njih napravio najbolje poteze u cilju podizanja kvaliteta usluge, investiranja, standarda, inovativnosti, zabave i zimskih radosti.

Ovaj izbor smo zvanično promovisali minule sedmice na svečanosti dodjele priznanja za najbolji potez u turizmu za sezonu Ljeto 2021.godine upriličenoj u Privrednoj komori Federacije BiH koja je partner Indikator.ba u ovom projektu i uz podršku komapnije drogerie markt dm u BiH

Početak ovogodišnje turističke sezone generalno nije bio spektakularan kao minulih nekoliko godina, a već u prvim danima na nekim destinacijama se ispostavilo da još nije učinjeno sve što je potrebno da bi se gosti i korisnici usluga osjetili sigurni i zadovoljni. Kako dani odmiču i prirodnog snijega na planinama je sve manje što je novi izazov za turističke poslenike.

Pravi test biće doček Nove godine kada će u hotele zimskih turističkih centara stići veliki broj gostiju od kojih neki uobičajeno, nakon najluđe noći, na planini ostaju još koji dan. Potom će slijediti školski raspust i novi talas skijaša, izletnika, rekreativaca... Očekujemo i njihove utiske i reakcije koje će nam pomoći u donošenju konačne odluke.

Portal Indikator.ba na ovom projektu sarađuje sa Sveučilištem u Dubrovniku i Visokom školom za turizam i hotelijerstvo, a glavni konsultant je prorektorka Sveučilišta prof.dr. Ivana Pavlić. U konsultantski tim biće uključeni i stručnjaci za zimski turizam iz Slovenije i Srbije.

Projekat izbor najboljeg poteza u turizmu kreiran je na način da i zainteresovanim kompanijama i organizacijama mimo turizma omogući da putem ovog portala realizuju vlastite marketinške i druge komercijalne aktivnosti, iskažu svoju društvenu orgovornost i prezentiraju dobre prakse. Ovo tim prije jer se tok i rezultati izbora prate se samo u BiH nego i u susjednim zemljama i dijelu zapadne Evrope.

Priredio: Hajdar Arifagić
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA