TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Najbolji poslovni potez
Uskoro proglašenje najboljeg poteza u turizmu za sezonu Zima 2021/2022.
29.3.2022 04:52 | Indikator.ba
Sa prvim danima proljeća portal indikator.ba zaključio je postupak prikupljanja podataka za izbor najboljegh poslovnog poteza u turizmu za sezoni Zima 2021/2022. Njihova obrada je u toku a rezultati će biti saopšteni tokom aprila. Priroda je ove zime bila naklonjena skijaškim centrima i ljubiteljima skijanja koje na nekim planinama, prije svega Bjelašnici i Jahorini još traje i to je ono najbolje što nam se moglo dogoditi u minuloj zimskoj sezoni.
Doduše posjeta zimskim centrima i skijalištima je bila rekordna, posebno na Bjelašnici i Jahorini, ali ne zahvaljujući turističkim radnicima i menadžerima hotela i ski centara već povećanom interesu stanovništva za planinu i zimske radosti kao odušku od svega što su preživjeli tokom pandemije virusa COVID-19. Rekordnoj posjeti pogodovalo je i to da su brojni skijaški centri u Evropi ove sezone bili zatvoreni zbog predostrožnosti i mjera zdravstvene zaštite.

Dosadašnje analize pokazuju da minule zime nije bilo mnogo novih sadržaja, programa, ideja i poslovnih odluka kojima bi se boravak na planinama pokrivenim snijegom gostima učinio zanimljivijim i atraktivnijim od onoga što je do sada na njima viđeno. Uz to posljedice pandemije ostavile su traga na poslovnu dinamičnost i odlučnost menadžera i njihov kapital zbog čega su izostale važne odluke poput investiranja u nove kapacitete i sadržaje.

Unatoč tome Indikator.ba će po tradiciji dodijeliti plakete za tri najbolja poteza u zimskoj turističkoj sezoni 2021/2022, a moguće i specijalno priznanje. Među kandidatima su zimsko-sezonsko izletište Ponijeri kod Kaknja, Park prirode Blidinje, NLB banka, Grad Tuzla, Turistička organizacija Bijeljine, Hrvatsko planinarsko društvo Prenj 1933. Itd.

Izbor najboljeg poteza u turizmu realizuje se u okviru projekta "Najbolji poslovni potez" čiji je kreator i realizator portal Indikator.ba, partner Privredna/Gospodarska komora Federacije BiH, a podržan je od međunarodnog trgovačkog lanca drogerie markt dm u BiH. Vodeći konsultant je prof.dr. Ivana Pavlić, prorektor sa Sveučilišta u Dubrovniku.

Priredio: Hajdar Arifagić
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA