TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Život i umjetnost
Istraživanje: BiH prednjači u potrošnji mljevene kafe u regiji
21.4.2022 04:08 | Indikator.ba
Od četiri tržišta u regiji (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija i Srbija), mljefena kafa procentualno se najviše konzumira u BiH 78,7 posto i Srbiji 78,1 posto, dok je najmanji procenat konzumenata ove kategorije u Sloveniji 76 posto, pokazatelji su iz istraživanja Instituta za istraživanje tržišta i medija Mediana, izvještava InStore.

Penetracija ove kategorije je skoro jednaka na svim tržištima i prosječno iznosi 77,5 posto. Ukupno, na ova četiri tržišta postoji 10,1 milion ljudi, starosti od 15 do 69 godina, koji su pili mljevenu kafu u posljednjih 12 mjeseci.

Uvijek je zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda vidjeti i relativno učešće velikih konzumenata, odnosno svih onih koji mljevenu kafu piju jednom dnevno i češće. Najveći procenat velikih konzumenata mljevene kafe je u BiH (70,1 posto), dok je najmanji procenat u Sloveniji (60,7 posto).

Kada govorimo o markama mljevene kafe koje su se najviše konzumirale u predhodnih 12 mjeseci, može se primijetiti da je na tržištu Slovenije to bila Barcaffe, na tržištu Hrvatske Franck, u BiH je to Zlatna Džezva, dok je u Srbiji to bila Grand kafa. Ako posmatramo zajedno ova četiri tržišta, Franck i Grand kafa imaju skoro podjednak broj korisnika, što ih čini najpopularnijim markama u ovoj kategoriji.

https://www.instore.rs/article/44653/mediana-srbija-i-bih-prednjace-u-potrosnji-mlevene-kafe
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA