TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kompanije i tržišta
Svilleni put iz Kine u Velenje preko Luke u Trstu
29.6.2022 15:27 | Indikator.ba
Iz tršćanske luke ove sedmice je prvi put stigao voz koji će kontejnere sa sirovinama i komponentama za proizvodnju prevoziti direktno u Velenje.
Iako čak 80 posto tereta za tvornice Hisense prolazi kroz Luku Kopar (istoovremeno predstavlja dva posto godišnjeg prometa u luci), prijevoznik je kao polazišnu točku odabrao luku Trst.

Jedan od najvećih brodara na svijetu Cosco uspostavio je posebnu željezničku prugu od luke Trst do Gorenja u Velenju, priopćeno je iz te tvrtke.

Kontejnerski vozovi dugi su i do 500 metara, a svojom veličinom nailaze na usko grlo u Velenju, pa se tamo rastavljaju na dva-tri dijela prije nego što se dovezu u Gorenje.

Voz je već napravio prvu vožnju u ponedjeljak navečer, kada je iz luke Trst preuzeo kontejnere sa sirovinama i komponentama za proizvodnju u Velenje. Voz je u utorak ujutro stigao u industrijski park Hisense Europe u Velenju.

Spomenuti voz će kontejnere koji Coscovim prekooceanskim brodovima pristižu u tršćansku luku direktno prevoziti do postojećeg kontejnerskog terminala u Velenju. Poseban Hisense Block Train vozit će pod okriljem logističkog diva Cosco, a redovne vožnje počinju u septemrbu.

- Ova nova linija vrlo je važna za poboljšanje transportnog sistema za naše tvornice u Velenju i za osiguranje stabilnog lanca opskrbe, rekao je predsjednik Hisense Europe Hanson Han.

- Kao globalni brend koji je duboko ukorijenjen na europskom tržištu, Hisense je oduvijek kao svoj glavni cilj imao pružanje visokokvalitetnih proizvoda i usluga europskim kupcima. Istraživanje i razvoj u Europi, lokalizirana proizvodnja i prodaja oduvijek su bili naša dugoročna strategija za podršku ovom cilju, istakao je te dodao da je Hisense nakon preuzimanja robne marke Gorenje i europskih tvornica 2018. svoje proizvode i usluge duboko integrirao s proizvodima i uslugama Gorenja.
To je dovelo do jačanja strategije lokalizacije, a proizvodi koje proizvode u Europi sada se transportiraju na europska tržišta, a u isto vrijeme i na azijska i američka kao i na druga tržišta diljem svijeta.
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA