Najbolji poslovni potez
Najbolji potez u turizmu: Konačno smo prepoznali šansu
30.8.2022 06:33 | Indikator.ba
Ostale su još tri sedmice do kalendarskog kraja ljeta i obaveze portala Indidkatr.ba da proglasi najbolji potez u turizmu BiH za sezonu Ljeto 2022. godine. Za razliku od ranijih godina biće to težak posao jer se na listi evidentiranih poteza našlo najmanje njih deset koji zaslužuju da budu u vrhu. Ljeto je počelo otvaranjem rekonstruisane Stare banje u okviru lječilišta "Reumal" u Fojnici i dočeka gostiju s kuglom sladoleda na plus 41 stepen te dovođenjem prvih gostiju u "Hotel sa hiljadu zvjezdica" na Blidinju (tako su vlasnici kućice u obliku bureta nazvali ovaj objekat), a završiće se otvaranjem prvog modernog hotela u Kreševu i obnovljenog turističko-rerkreracionog cerntra na izletištu Muška voda kod Kladnja. Svaki od ova četiri objekta izuzetno je značajan za dalji razvoj turizma, afirmaciju prirodnih resursa, zapošljavanje.
Ništa manje nisu značajni ni spektakularno otvaranje teniskih igrališta u sklopu Parka piramida u Visokom, obnovljenih zidina starog grada Ljubuški, USAID-ov konkurs za "Najljepše selo u BiH", ponovna uspostava željezničkog putničkog saobraćaja od Sarajeva prema moru i od Mokre Gore do Višegrada, aktiviranje prve web platforme za finansiranje biznisa turističkog sektora, promocija nove vinske ceste...
Dobri ovoljetni potezi u domaćem turizmu su i pokretanje inicijative za brendiranje gatačkog kajmaka i sarajevskog čevapa te korištenje jezera na Ravnoj planini za turističke aktvnosti na vodi i odluka vlasnika tamošnjeg ugostiteljskog objeata da za mjesečnu platu kuhara, kojeg traži, izdvoji basnoslovnih 4.500 KM.
Analitičari portala Indikator.ba angažovani na projektu Izbor najboljeg poteza u turizmu za sezonui Ljeto 2022. "vagaju" svaku od spomenutih aktivnosti kako bi što realnije izabrali one čijim će kreatorima biti dodijeljeno posebno priznanje.
Možda sve ovo padne u vodu jer postoji mogućnost da kompanije, menadžeri, lokalne i druge zajednice i organizacije narednih dvadesetak dana povuku još bolji potez nego što su ovi. Definitivno ovogodišnjiu izbor je pokazao da je turizam u BiH konačno prepoznat kao velika razvojna šansa sa snažnim osloncem na prirodne vrijednosti, domaće resurse (finansijske i ljudske posebno) i ključno opredjeljenje - biti dobar domaćin.
Zadovoljstvo je portala Indikator.ba da na ovom projektu u ličnosti prof.dr. Ivane Pavlić sa Sveučilišta u Dubrovniku ima vodećeg konsultanta za donošenje nimalo lake odluke a kao partnere Privrednu komoru Federacije BiH i kompaniju drogerie markt dm u BiH.
Hajdar Arifagić