Menadžment
Marko Njavro nov izvršni direktor Franck grupe
26.4.2023 14:37 | Indikator.ba
Marko Njavro u maju preuzima mjesto generalnog direktora operacija (COO) Franck Grupe te će zajedno s direktorom Ivanom Artukovićem (CEO) i izvršnom direktoricom finansija Lidijom Kljajić (CFO) činiti tročlanu upravu tvrtke.
Marko Njavro ima više od 20 godina iskustva i uspješnih rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Francku se pridružio po dolasku s mjesta izvršnog direktora strateškog poslovnog područja Snacks u Atlantic grupi, gdje je vodio istaknute regionalne brendove poput Smokija i Štarka s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 100 miliona eura.
Sa svojim timom pokrenuo je i uspješno proveo investicijske cikluse u kategorijama čokolade, keksa i vafla te proveo uspješno "repozicioniranje" krovnog brenda, posebno pridonijevši projektu pokretanja razvoja proizvodnih kapaciteta. Također i novo skladište kao temelj za budući rast i razvoj.
Kao izvršni direktor operacija u Francku bit će odgovoran za vođenje strateških i operativnih područja s fokusom na marketing, prodaju i distribuciju, istraživanje i razvoj te opskrbni lanac.
Njavro je karijeru započeo u Zagrebačkoj pivovari, ali je bio i regionalni predsjednik koncerna Molson Coors za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovarna s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 miliona eura.
Također je bio generalni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj i njihov direktor marketinga u Rumunjskoj. Prije toga bio je voditelj grupnog marketinga ključnih brendova Stella Artois, Beck''''s i drugih brendova za čak devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu te voditelj marketinga Ožujskog piva.
(Foto: Marko Njavro - Franck)