Tvrtka Intersnack Adria je u saradnji s agencijom Imago Ogilvy u produkcijskoj kući Riba ribi grize rap lansirala prvi televizijski oglas u regiji za svoj čip Chio TIP TOP, koji je u cijelosti nastao uz pomoć umjetne inteligencije.
Vizualni i glazbeni svijet oglasa oblikovala je umjetna inteligencija pod vodstvom umjetnika Filipa Filkovića Philatza i njegove ekipe iz More Magnetsa.
„Kada se pojavi nova tehnologija, uvijek se trudimo biti prvi koji će je koristiti. Iako će umjetna inteligencija u budućnosti postati sve važniji alat, važno je naglasiti da se radi o realizaciji ideje koju ljudi tek moraju kreativno oblikovati. Vjerujemo da ova kampanja pokazuje kako tehnologija i ljudska mašta mogu savršeno sarađivati“, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor u Imago Ogilvyju.
Sam proces, koji su nazvali sintetička produkcija, obuhvatio je sve faze. Od koncepta i vizualne izvedbe do konačnog videa. Fokus je bio na istraživanju novih mogućnosti, ubrzavanju realizacije i testiranju granica kreativnog izražavanja.
„Moje je mišljenje da nam novi sustavi nude izvanredne mogućnosti za pomicanje granica, i produkcijski i kreativno. Istovremeno, klasične metode snimanja i ljudska kreativnost ostaju osnova našeg rada, a budućnost vidim u inteligentnoj ravnoteži konvencionalne i sintetičke produkcije, gdje se najbolje iz oba svijeta susreće u službi ideje“, rekao je Philatz.
Foto: