ŽIVOT I UMJETNOST

dm Giving Friday: 5% od ukupnog prometa za narodne kuhinje u BiH

dm Giving Friday: 5% od ukupnog prometa za narodne kuhinje u BiH

Sarajevo, 24.11.2025.  — Kompanija dm drogerie markt i ove godine provodi društveno odgovornu kampanju Giving Friday, koja će biti održana u petak, 28.11. Umjesto uobičajenih popusta na svjetski dan sniženja – Black Friday, dm tradicionalno usmjerava dio prometa u humanitarne svrhe pa će tako 5% ukupnog prometa ostvarenog na ovaj dan biti donirano narodnim kuhinjama širom Bosne i Hercegovine.

Prošlogodišnji Giving Friday rezultirao je donacijom 11.172 obroka, koji su podijeljeni u 25 narodnih kuhinja u 32 mjesta širom BiH. Ove godine dm nastavlja svoju misiju podrške zajednici, s istim ciljem – pomoći onima kojima je to najpotrebnije.

„Giving Friday za nas predstavlja više od jedne donacije; to je dan kada zajednički stvaramo dobro. Naši kupci svojom svakodnevnom kupovinom pomažu da obroci stignu do onih kojima znače najviše. Zahvalni smo na povjerenju koje nam godinama pružaju, jer zajedno uspijevamo učiniti stvarne, opipljive promjene u zajednici“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a u BiH.

Od početka sprovođenja Giving Friday inicijative, od 2019. godine do danas, dm je donirao više od 54.000 obroka, u ukupnoj vrijednosti od 258.000 KM, čime potvrđuje dugoročno opredjeljenje ka dobrobiti zajednice i solidarnosti.

Donacija će biti realizovana tokom decembra, kada će, uz pripremu i podjelu obroka, u društveno korisnom radu učestvovati i dm zaposlenici, pružajući podršku narodnim kuhinjama i na terenu.

Foto: dm BiH

Štampa
Kategorije: ŽIVOT I UMJETNOST
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.