Posredstvom projekta USAID Turizam, Bosna i Hercegovina je u proteklom periodu podsticala otvaranje potencijala tržišta Latinske Amerike, posebno Brazila, za povećanje turističkog prometa, a čini se kako ti napori počinju davati rezultate.
Istina još uvijek skromne, izvještava Indikator.ba.
Nakon što su se na sajmu VTM Latin America, koji je održan od 3. do 5. aprila u Sao Paulu, u Brazilu, prvi put predstavili Turistička zajednica Kantona Sarajevo zajedno sa uizlagačima iz Sarajeva i Mostara - M97 Tours, Fortuna Tours Mostar-Destination Management Company, Funky Tours i Espy Bosnia - Travel Agency, u maju je zabilježen porast broja turista iz Brazila za 4,4 puta u odnosu na april, a 2,5 puta više u odnosu na maj 2022. godine.
Ukupne brojeke jo uvijek su male ( u BiH je u maju pristiglo 618 turista iz Brazila u odnosu na 256 u istom mjesecu godinu ranije), ali sugerišu da se BiH polako otvara za ovo veliko i značajno tržište kojemu, je, sudeći prema impresijama sa sajma u Sao Paolu, naša zemlja interesantna kao turistička derstinacija, a posebno spoj kulture i tradicije, zanimljiva historija, gastronomska ponuda kao i blizina mnogih turističkih atrakcija na poprilično bliskom geografskom području.
Osim što je bio angažovan prezentaciji bh. turističke ponude na sajmu u Brazilu, USAID Turizam je pokrenuo i posebno izdanje Bosnia and Herzegovina Online Travel Agent Academy, prilagođeno brazilskom tržištu.
Tako je tokom webinara koji je ovih dana organizirao Bureau Mundo, više od 190 turističkih agenata imalo priliku saznati o turističkoj ponudi Bosne i Hercegovine. Agenti su iskazali zainteresovanost i postavljali su pitanja o prodaji putničkih aranžmana za Bosnu i Hercegovinu.
U saradnji sa GVA - Global Vision Access i Bureau Mundo, USAID Turizam aktivno radi na pozicioniranju Bosne i Hercegovine na mapi turističke zajednice i turista iz Latinske Amerike.
Bosnu i Hercegovinu je u maju posjetilo ukupno 164.625 turista
Foto: Pixabay